Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Heist-op-den-Berg - 15 november 2014

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • SD Heist-op-den-Berg - 15 november 2014


    SD Heist-op-den-Berg – zaterdag 15 november 2014




    In aansluiting op de halfjaarlijkse Algemene Vergadering organiseert Belgiumdigital een Shooting Day te Heist-op-den-Berg op zaterdag 15 november 2014.

    We verzamelen opnieuw in het prachtige Hof van Riemen, waar we op 16 augustus al een mooie SD 'Spelen met Licht' mochten organiseren.

    De Algemene Vergadering zelf is
    uitsluitend toegankelijk voor onze VZW-leden (en hun partner).

    Om voldoende deelnemers te kunnen hebben wordt het Shooting Day programma deze keer opengesteld voor iedereen.

    Ook op het optionele avondmaal is iedereen welkom!



    LOCATIE

    We komen samen in het unieke decor van het Hof van Riemen, Orshagenstraat 11, 2220 Heist-op-den-Berg, om 13u45. Daar is uitgebreide parkeermogelijkheid.

    Het Hof van Riemen ligt langs de N15. Wie vanuit het westen komt kan best even langs de N15 (Paul van Roosbroecklaan) doorrijden en de Orshagenstraat vanuit het oosten inrijden (wegwijzer aanwezig):



    Er is ruime parkeermogelijkheid naast de locatie:





    DAGINDELING

    • 13u45: verwelkoming van de deelnemers aan de SD
    • 14u00-18u00: Shooting Day - keuze uit 2 parallele programma's
    • 18u30: aperitief en avondmaal (voor wie ingeschreven heeft)



    SHOOTING DAY

    Het middagprogramma loopt van 14u00 tot 18u00. Er zijn twee mogelijke activiteiten voorzien, waartussen moet gekozen worden.


    1. Wandeling doorheen Heist-op-den-Berg


    We maken kennis met één van de grootste gemeenten van de provincie Antwerpen, gelegen in de Zuiderkempen. Zoals de naam van de gemeente al doet vermoeden, is de Heistse berg het op één na hoogste natuurlijke punt van de provincie.

    Op het programma staan o.m.
    • de water- en uitkijktoren, midden in het Bergbos
    • het Heemmuseum Die Swane, gewijd aan de regionale geschiedenis van Heist en omstreken, en het het Radiomuseum
    • de Sint-Lambertuskerk
    • de trouwzaal en de raadszaal op het kerkplein (voorheen dekenij).


    Onderweg wordt nog even halt gehouden voor een rust- en verfrissingspauze.


    2. Modelfotografie in de flitsstudio


    Aansluitend op de succesvolle SD 'Spelen met Licht' van voorbije augustus geven we de deelnemers opnieuw de kans onder deskundige begeleiding enkele modellen in een studio-omgeving te fotograferen.

    We zorgen doorlopend voor twee volledige studioflitsopstellingen, én voor enkele mooie hoekjes in het prachtige decor van het Hof van Riemen.

    Voor wie nog minder ervaring heeft met flits- en modelfotografie worden er korte infosessies georganiseerd.


    Voor dit namiddagprogramma wordt aan niet-VZW-leden een bijdrage van 10 euro per deelnemer gevraagd als deelname in de onkosten (toegangen, begeleiding, modellen, visagie...).
    Voor VZW-leden zijn beide programma's volledig gratis.

    Consumpties gedurende de namiddag zijn voor eigen rekening van de deelnemers.


    AVONDMAALTIJD

    Na een SD is het altijd leuk om met mede-BD’ers nog een babbeltje te kunnen doen.
    De moderne brasseriekeuken van het Hof van Riemen is daarvoor een prima gelegenheid!

    We beginnen om 18u30 met een aperitief, aangeboden door Belgiumdigital.
    Tegen 19u00 kunnen we dan aan tafel voor een diner met voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht.


    Het menu laat de keuze tussen vis of vlees:
    Voorgerecht:
    Rode mul met curry couscous
    OF
    Carpaccio ossenhaas met parmezaan, rucola, appelkappers, olijfolie en balsamico
    Hoofdgerecht:
    Koolvis met geplettte bloemkoolaardappelen, grijze garnalen en bouillabaisse-jus
    OF
    Wilde eend met schorseneren boschampignons en gegrilde aardappelen
    Nagerecht:
    Parfait van citroenthijm met granité van citrus en salade van grapefruit

    Er is ook een volledig vegetarisch alternatief:
    Curry couscous met auberginecaviaar en gegrilde courgette
    Cassoulet van boschampignons met herfstgroenten en rode krielaardappelen
    Parfait van citroenthijm met granité van citrus en salade van grapefruit

    Vergeet niet om bij het inschrijven duidelijk je menukeuze (voor elke deelnemer) op te geven!

    Dranken (per persoon: ½ fles water, ¼ fles wijn, koffie of thee) zijn bij het menu inbegrepen.

    All-in prijs van het diner:
    € 35,00 per persoon


    AANMELDEN

    Aanmelden (ook als je NIET blijft dineren!) doe je met het inschrijvingsformulier.

    Na inschrijving krijg je een betalingsuitnodiging met inschrijvingsnummer.
    Je inschrijving is pas geldig na een eventuele storting van het verschuldigde bedrag.
    (Wie als VZW-lid deelneemt aan de SD EN niet blijft dineren ziet een bedrag van € 0,00 vermeld, en moet uiteraard niet betalen).


    We hopen jullie talrijk te mogen begroeten op 15 november te Heist-op-den-Berg!

    De Raad van Bestuur van Belgiumdigital VZW
    Last edited by RvB; 18 oktober 2014, 18:21. Reden: details menu toegevoegd

  • #2
    Re: SD Heist-op-den-Berg - 15 november 2014

    heb mij ingeschreven vorige week maar nog geen betalingsuitnodiging ontvangen...
    of heb ik iets niet goed gedaan?
    portfolio en workshops:
    https://www.bennybulke.com/

    Comment


    • #3
      Re: SD Heist-op-den-Berg - 15 november 2014

      bulke41

      Je hebt een pm van mij

      SW
      Mvg,
      SW
      BD1071BE

      Comment


      • #4
        Re: SD Heist-op-den-Berg - 15 november 2014

        Ik heb mij ingeschreven en het bedrag gestort, ma nog geen bevestig gekregen.

        Is mijn inschrijving in orde?
        Simplicity is the ultimate sophistication

        My pictures on Flickr | Flickriver

        Comment


        • #5
          Re: SD Heist-op-den-Berg - 15 november 2014

          Hoi,

          ik zou heel graag meedoen, maar kan niet blijven eten. Is er iemand die mij na de shoot kan terug meebrengen, richting Willebroek - Aartselaar??? Graag info, ik heb wel vervoer om naar daar te rijden, maar mijn fotomaat / chauffeur wil graag blijven eten. Vandaar mijn vraag.

          Waarvoor dank bij voorbaat voor Uw reactie.

          M V G.

          Eugène.
          BD1766BE

          Comment


          • #6
            Re: SD Heist-op-den-Berg - 15 november 2014

            Jammer genoeg moet ik morgen werken, telefoonnetwerk omschakelen in het ziekenhuis.
            Veel plezier morgen aan allen die er bij zijn.

            Grtjs,
            Edje C.
            Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

            Comment

            Working...
            X