Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

G2

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • G2

    Beste mensen,

    Ik ben ten zeerste geinteresseerd in de nikon D70
    Heb echter nog een Canon Powershot G2 Black in perfecte staat.
    Vraagje: Wat kan ik er nog voor krijgen als ik deze verkoop?

    Mvg
    "I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."

  • #2
    realistisch bekeken < 250 euro, maar als je mazzel hebt en je vindt iemand die graag de zwarte editie wil hebben, dan tussen 250 en 300 euro, ook afhankelijk van bijgeleverde accessoires (tas, extrabatterijen, filter(s), adapter, etc.....

    Ik heb zelf wel interesse, maar heb er niet zo veel geld voor over...
    www.lowspark.nl

    Comment


    • #3
      Hoi,

      mag ik je een goeie raad geven : hou je G2 !
      Een G2 wijs mijn eerste camera, het jaar nadien gevolgd door een D60 en nog een jaar later door een 10D. Heb intussen ook een assortiment L-lensen van Canon, en weet je : mijn G2 wordt nog steeds frekwent gebruikt. De kwaliteit is zeer goed, en groot voordeel : hij is zeer handig om overal mee te nemen, ook op plaatsen waar fotografie beter niet opvalt.
      Gebruik bovendien RAW en je hebt een prachtig instrument waarvan je spijt zal hebben als ie weg is.

      vriendelijke groet,

      erwin

      Comment


      • #4
        Aanrader : houden die G2 !!!
        Heb de mijne ook nog en die komt van pas op plaatsen waar je met die hele santaboetiek niet kan komen ...
        En als reserve ... je weet maar nooit
        Je krijgt er idd nog geen 250€ voor en dan kan je hem beter houden.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

        Comment


        • #5
          Ik doe misschien nog een keer mn G5 weg omdat begin volgend jaar ofzo een spiegelreflex wil kopen en ik heb dat geld daarvoor nodig. Hoeveel zou je daarvoor nog kunnen krijgen? (ook in perfecte staat)
          "Canon Powershot G5 + 1Gig Microdrive"

          Comment


          • #6
            Als het even kan dan zou ik de G2 zeker niet weg doen
            waarom ? als je geen zin hebt om een groot toestel te dragen,als tweede toestel gebruiken(reserve), en ik denk dat je vaker je G2 zomaar meeneem(ik heb altijd wel mijn Canon S45 bij mij)

            Groetjes NoName
            D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
            www.langenacker.nl

            Comment


            • #7
              Dat is inderdaad ook de reden dat ik mijn Oly C-40 heb aangehouden...als zou een G2 erbij wel handiger zijn (externe flits, Raw, CF, zelfde batterij).

              Dus: even doorsparen, de G2 houden en alsnog de D70 aanschaffen!
              www.lowspark.nl

              Comment


              • #8
                Hallo RD,

                Ik heb zelfs een G2 erbij (bij de 10D) gekocht.......(nog geen spijt van Chris? )

                mvg,
                Z900
                Canon 80D+1DMII 50MK1/70-200 2.8/400 5.6 // Sigma 15FE/50-500 // Tamron AF SP 90 2.8/28-75 2.8 Di // Kenko AF Pro 300 1,4x TC

                Comment


                • #9
                  Ik heb ook nog steeds de G2, en heb zo dus altijd een extra camera bij de hand..
                  Maar ik vindt het nog steeds een super cam. waar ik geen afscheid van kan nemen...

                  Niet wegdoen dus !
                  mvg
                  gabriella
                  Canon 300D en 350D
                  canon 24-85 mm. f/3.5-4.5 usm
                  canon 20-35 usm

                  Comment


                  • #10
                    Hmm, ja, ik hou hem ook liever want de G2 geeft me nog steeds zeer veel voldoening hoor.
                    Ik heb er al zeer veel plezier aan beleefd, en alle foto's waren (en zijn) kwalitatief nog steeds hoogwaardig....

                    Mvg
                    "I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."

                    Comment

                    Working...
                    X