Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

CP4500 defect

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • CP4500 defect

    In mijn verlof is mijn cp4500 defect gegaan,ik heb hier ooit gelezen dat er vaste reparatiekosten gerekend worden om een defect te herstellen.Mijn vraag is nu ,is dit bij nikon ook zo en wat zijn de bedragen voor een herstelling?

    Groeten Rusty
    Ik haat vriendjespolitiek

  • #2
    Uw topic zal zich hier beter thuis voelen in camera's en acc.

    Comment


    • #3
      Ik begin het te betwijfelen Teddy of dit zich beter thuis voelt hier.
      Ofwel zijn ze allen in vakantie ofwel interreseert het gewoon niemand.

      Groeten Rusty
      Ik haat vriendjespolitiek

      Comment


      • #4
        Misschien gewoon eens een mailke naar de invoerder (reperateur) doen ? Ben je direct het zekerste van de gegevens die je krijgt...

        www.nikon.be, en je zult wel ergens een mail adres vinden ?


        'k heb zelf nog geen ervaring met hun service, en ik hoop ze nooit te krijgen ook, dus een geldig antwoord kan ik je niet geven.
        To make your dreams come true, wake up

        Comment


        • #5
          Voor een reparatie aan een Coolpix 880 heb ik ooit 149 euro betaald (= forfetaire kostprijs). Dus voor een prulletje (bij mijn toestel was er een tandwieltje in de lens stuk) betaal je veel geld, maar als er echt veel aan vervangen moet worden, dan valt de prijs nog wel mee.
          In de meeste fotowinkels hebben ze gewoon een prijslijst liggen, en daar kunnen ze direkt zeggen hoeveel armer je wordt.
          Die prijs wordt volgens mij gewoon berekend op de nieuwprijs van een toestel, dus een duurder toestel zal meer kosten om te laten repareren.
          http://barthuysmans.smugmug.com/
          BD0338BE

          Comment


          • #6
            JDM ik heb je advies uitgevoerd en een mailtje naar de beuckelaar gestuurd ,nu afwachten op antwoord.
            @Black Bandit nu heb ik een getal waar ik rekening mee kan houden.
            Allebei hartelijk bedankt voor jullie antwoord.

            Groeten Rusty
            Ik haat vriendjespolitiek

            Comment


            • #7
              Intussen bericht gehad van De Beukelaer het wordt dus een dure aangelegenheid.
              De forfaitaire prijs van de Coolpix 4500 bedraagt € 242. Voor deze prijs wordt het toestel nagekeken, hersteld en schoongemaakt. U ontvangt dan opnieuw een garantie van 6 maanden op de herstelling.

              Let wel: deze forfaitaire prijs is niet geldig indien de schade werd veroorzaakt door water, zand of door een val. In deze gevallen wordt een bestek opgemaakt voor de herstelling.

              Met vriendelijke groeten
              Ellen Quix
              Marketing & Communications Assistant

              Groeten Rusty
              Ik haat vriendjespolitiek

              Comment

              Working...
              X