Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

smartwatches are

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • smartwatches are

    Ga naar google en type in : smartwatches are



    Jan

  • #2
    Re: smartwatches are

    Deze vind ik de beste:
    ( en vooruitziend )
    "SmartWatches Are So Yesterday"
    " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

    Comment


    • #3
      Re: smartwatches are

      .... zijn overbodig....het is kunstmatige behoefte die men wil creeëren.

      Zolang je én je smartphone én je smartwatch nodig hebt zie ik het nut er niet van in.
      En echt mooi zijn ze ook niet.

      Dan vind ik deze leuker

      ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
      Si non, on devient bonbon
      Et les gens nous mangent !"

      Comment


      • #4
        Re: smartwatches are

        Jij weet tenminste hoe laat het is
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

        Comment


        • #5
          Re: smartwatches are

          Ik denk net dat het héél veel toegevoegde waarde zal hebben.
          Een uurwerk, hoe mooi ook, kan slechts een paar dingen, tijd aangeven, sommige iets meer.
          Een smartwatch, ik droom er al van, om te kunnen navigeren, op het bedrijf rond te lopen zonder een iphone op zak, ach, nog zo en zoveel meer.
          Is het creeeren van een behoefte? Waarschijnlijk wel, maar is dat niet zo met alle "snufjes"?
          En kijk naar het gsm verhaal, in het begin moest niemand zo een ding, enkel voor zakenmannen, en gadget freaks, nu loopt echt iedereen ermee, in een smartphone vorm zelfs.
          En Apple zal ze toch wel een mooie vorm meegeven. Al zal het uiteraard nooit een Breitling worden ;-)

          Comment


          • #6
            Re: smartwatches are

            Zelf heb ik het nut ook nog niet begrepen.

            Zonder smartphone op zak: dat ding doet niks meer behalve.... tijd aangeven.
            Fotookes laten zien... nee bedankt. Te klein.
            Navigeren, doet mijn auto wel. Te voet heb ik dat 2 keer per jaar nodig.
            Bellen... lijkt me echt niet handig
            Je hartslag laten zien aan je lief... Echt, daar zat ik nu op te wachten. :-))

            Wat me nog het meest stoort is dat je dat ding elke 2 dagen moet opladen.
            Ik doe mijn horloge maar voor één ding uit, .. en dat is niet om te douchen.

            Comment

            Working...
            X