Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

She travels light

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • She travels light



    update:

    Met dank voor de terechte opmerkingen.
    Last edited by walter bechhols; 14 oktober 2014, 11:08. Reden: update

  • #2
    Re: She travels light

    Ik zou hem onder die grijze wazige vlek ( aan de linkerkant ) afsnijden. Die lucht draagt niks bij aan de foto, integendeel...
    Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

    Comment


    • #3
      Re: She travels light

      Ik volg Lieven. Die bleke lucht draagt niets bij aan het beeld, integendeel.
      Het is een mooi model die mooi poseert en goed belicht is!
      "Just do it !"

      http://jr52.be/index.html

      Comment


      • #4
        Re: She travels light

        Ja beetje croppen aan bovenzijde, zien we nog beter dat het een prachtig model is. Kleuren gelukkig niet overdadig en daardoor heel zacht en subtiel.
        Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
        (BD1383NL)

        Comment


        • #5
          Re: She travels light

          lucht mag er inderdaad wel af.
          zou de opname zelf durven centreren en op de MAX1024 plaatsen.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: She travels light

            Ik begrijp het onderwerp niet helemaal in de context.
            Een schone dame met een oude koffer, maar moderne kleren op een spoorrails?


            Belichting is voor de rest netjes.
            Ik zou idd ook de lucht er vanaf halen.

            Comment


            • #7
              Re: She travels light

              Oorspronkelijk geplaatst door b_force Bekijk bericht
              ......
              Een schone dame met een oude koffer, maar moderne kleren op een spoorrails?
              dat is de context.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #8
                Re: She travels light

                Beste Walter,

                In fact, this picture is completely bullish…
                Kijk, je hebt hier een mooi model, de vorige comments reageren trouwens meer positief op het model,
                dan op je fotografie vaardigheden.
                Het model is dus super, de trein rails ook,… maar verder ?
                Moderne outfit, oud valiesje, onozele slippers aan haar voetjes…
                Anachronisch kan natuurlijk, maar dan moet het veel meer doordacht zijn !
                Werk eens wat harder voor je beeldjes, hier voelt men duidelijk dat je je niet moe gemaakt hebt.
                Maak het meer doordacht, werk aan je sfeer, ga verder in je idee !
                Een mooi model volstaat voor mij dus niet…
                Ik ben er me van bewust, dat mijn reactie een dikke shop onder je kont is,… but why not,… just use it !

                Cheers, Daniel

                Comment


                • #9
                  Re: She travels light

                  update is mooier zo zonder de lucht.
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                  Comment


                  • #10
                    Re: She travels light

                    Ik ben ook niet helemaal mee met de plaat. Zoals eerder aangehaald.
                    En heel dat 'mooi model'-commentaar is al zo lang achterhaald.
                    Interessant zou nog een verwoording kunnen zijn. Maar mooi.
                    Nu goed, dat is mijn mening.
                    EMBLEMATA.BE
                    http://www.dewestelinckphotography.com <- Mijn website

                    Comment


                    • #11
                      Re: She travels light

                      Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk bericht
                      Beste Walter,

                      In fact, this picture is completely bullish…
                      Kijk, je hebt hier een mooi model, de vorige comments reageren trouwens meer positief op het model,
                      dan op je fotografie vaardigheden.
                      Het model is dus super, de trein rails ook,… maar verder ?
                      Moderne outfit, oud valiesje, onozele slippers aan haar voetjes…
                      Anachronisch kan natuurlijk, maar dan moet het veel meer doordacht zijn !
                      Werk eens wat harder voor je beeldjes, hier voelt men duidelijk dat je je niet moe gemaakt hebt.
                      Maak het meer doordacht, werk aan je sfeer, ga verder in je idee !
                      Een mooi model volstaat voor mij dus niet…
                      Ik ben er me van bewust, dat mijn reactie een dikke shop onder je kont is,… but why not,… just use it !

                      Cheers, Daniel
                      Zo'n reactie vind ik 'not done' ... Lijkt op 'lekker iemand afkatten'...
                      Last edited by Henk47; 15 oktober 2014, 01:51.
                      Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                      (BD1383NL)

                      Comment


                      • #12
                        Re: She travels light

                        Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
                        Zo'n reactie vind ik 'not done' ... Lijkt op 'lekker iemand afkatten'...
                        eeehh?

                        Plaats hier je beste foto's van modellen, studio of glamour welke je ter beoordeling wil tonen.

                        Wie post in Showcase , mag zich verwachten aan harde kritiek en aan een zéér strenge beoordeling.
                        Je zou wel mogen zeggen dat het met iets meer opbouw zou kunnen misschien.

                        Comment


                        • #13
                          Re: She travels light

                          Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
                          Zo'n reactie vind ik 'not done' ... Lijkt op 'lekker iemand afkatten'...
                          Ik vind de kritiek van Fotodan ook weinig respectvol , zeker het woordgebruik. Wat de inhoud betreft door kan ik wel voor een heel stuk in mee. Alles hangt natuurlijk af van het uitgangspunt van de foto's. Bij mij is het gewoonlijk zo dat de modellen aankomen met een vliesje vol kledij bij hebben en liefst van al op korte tijd zoveel mogelijk foto's met verschlllende outfits hebben. Ik kan daar perfect met leven !Dat is natuurlijk een totaal ander concept dan bv de fotografie van Neildew ( die ik trouwens heel goed vind ). Hier wordt vertrokken van een bepaald idee en voldoende tijd uitgetrokken om de foto te maken eventueel met gebruik van mua en/of styliste. Ieder zijn manier van werken maar laat ons minstens respect voor een ander uitgangspunt opbrengen.

                          Comment


                          • #14
                            Re: She travels light

                            Wat is er mis met moderne kleding fashion" die fungeren op een spoorweg??
                            Eens een foto zonder veel PS mag ook gerust kunnen

                            Comment


                            • #15
                              Re: She travels light

                              Elke foto is een concept, een richting,... en om daar aanspraak op te maken probeer je een beeld vast te leggen dat 'klopt'.
                              Ik zie ook niet goed in dat de valies een meerwaarde is voor het beeld. Ja, ze zit op treinsporen, dus dat begrijp ik wel.
                              Maar dit is een toch 'realistisch' portret en de stijl van het model (kledij) vereenzelvigd zich niet met de koffer.
                              En dan kan het koffer een ''storend'' detail vormen.
                              Gaat ook niet over naturel, of zware retouche maar gewoon over het beeld zoals het nu is.
                              Om misschien nog een detail te geven,... Het hand tegen haar kaak aan had ik liever anders gezien.
                              De vuist is fors en draagt ook niet bij tot de lijn dat ze bvb vormt met haar rechtse been.

                              En dit is denk ik met alle respect verwoord. :-)
                              EMBLEMATA.BE
                              http://www.dewestelinckphotography.com <- Mijn website

                              Comment

                              Working...
                              X