Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lynn

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Lynn

    Model: Lynn VDB
    Make-up & Hair: Eline Deblauwe

    www.bigducksix.be

  • #2
    Re: Lynn

    Erg vlakke verlichting, gespannen blik, sorry tis hem niet.
    Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
    (BD1383NL)

    Comment


    • #3
      Re: Lynn

      Henk47 is streng vandaag, ik ben dan meer vergevingsgezind vandaag.

      Ik vind het nie mis.

      Comment


      • #4
        Re: Lynn

        Die vlakke verlichting heb ik van Pete, de ogen, tsja, die opmerking heb ik toch echt zelf beraamd. Het heeft geen zin om oh en ah te roepen als je het niet meent, zo apprecieer ik de opmerkingen van Pete toch wel, hoewel ik die ook wel streng in mijn richting vind....
        Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
        (BD1383NL)

        Comment


        • #5
          Re: Lynn

          Als model zou ik hem meer dan appreciëren. Geen kunst maar zeker vakwerk.

          Comment


          • #6
            Re: Lynn

            Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
            Die vlakke verlichting heb ik van Pete, de ogen, tsja, die opmerking heb ik toch echt zelf beraamd. Het heeft geen zin om oh en ah te roepen als je het niet meent, zo apprecieer ik de opmerkingen van Pete toch wel, hoewel ik die ook wel streng in mijn richting vind....
            Haha henk... Mijn opmerkingen zijn niet persoonsgebonden hoor, dus ook niet bij jou. Bij deze foto is het licht inderdaad vrij vlak, maaaaaaaar bij dit soort van beeld stoort me dat nu net niet. Het geeft een fris gevoel aan het geheel. Het is dan ook niet te vlak, het ligt soms in kleine nuances. Je hebt hier eigenlijk nog wel een leuk spel tussen highlights en midtones. De blik daar volg ik, het komt me te starend over over rn dat is wat jammer. Het hand is ok, best mooi en goed in beeld ggebracht en dat is niet makkelijk met handen. De kader rond de foto vind ik dan weer zeer fout en volledig gedateerd.

            Grz peter
            www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

            Comment

            Working...
            X