Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bel <> and

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bel <> and

    Veel plezier met de voetbalwedstrijd België tegen Andorra
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

  • #2
    Re: Bel &lt;&gt; and

    3 voor de Belgen
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

    Comment


    • #3
      Re: Bel &lt;&gt; and

      En die andere drie dan?
      Nie meer verder gekeken zeker, en hebt gelijk want ik hoorde een duivel zeggen at ze snel gespeeld hebben.
      Je 15 minuten toen die doelpunten kort na elkaar vielen, voor de rest teveel getikketak en teveel lopen met de bal aan de voet.
      Een beton ploeg speel je uit verband door snelle balwissels.
      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

      Comment


      • #4
        Re: Bel &lt;&gt; and

        Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
        En die andere drie dan?
        Nie meer verder gekeken zeker, en hebt gelijk want ik hoorde een duivel zeggen at ze snel gespeeld hebben.
        Je 15 minuten toen die doelpunten kort na elkaar vielen, voor de rest teveel getikketak en teveel lopen met de bal aan de voet.
        Een beton ploeg speel je uit verband door snelle balwissels.
        De match heb ik toch uitgekeken.
        Als we vroeger tegen zulke ploegen speelden dan hoorde je vooraf veel: er zijn geen zwakke ploegen meer.
        En dat hoorde je zeker als we gelijkspeelden of wonnen met het kleinste verschil.
        Het werd dus 6 - 0

        De opstelling in de eerste helft was prima.

        In de tweede helft was die minder.
        Lukaku was geen meerwaarde.
        Radja Nainggolan deed het beter.
        En Kevin man van de match.
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

        Comment


        • #5
          Re: Bel &lt;&gt; and

          Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht

          En Kevin man van de match.
          Voor de zoveelste keer.
          Daar mag Hazard eens een puntje aan zuigen in de nationale ploeg.
          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

          Comment


          • #6
            Re: Bel &lt;&gt; and

            Beste spelers van de wedstrijd:
            1) Divock Origi 9 p.
            2) Kevin De Bruyne 9 p.
            3) Radja Nainggolan 8,5 p.
            4) Steven Defour 8 p.
            5) Nacer Chadli 8 p.
            De rest speelden gewoontjes, niet uitzonderlijk goed of slecht.
            Courtois had geen werk en Lukaku kan nog altijd niet kaatsen.
            De twee eerste spelers met negen kregen van mij net geen 10 punten.
            Divock had teveel kansen nodig en Kevin heeft net ietsje teveel slechte passes gegeven.
            Radja kwam er na een aarzelend begin door en was eigenlijk de echte 10 op het veld.
            Steven heeft zich de ziel uit het lijf gelopen met af en toe toch enkele zware missers.
            Achteraan hadden ze geen werk en toch namen ze zeer zelden een klein risico.
            Nog iets, van de invallers was Sébastien Pocognoli de beste en Romelu Lukaku de "minst goede".
            En dan een bedenking, wie is beter: Toby Alderweireld of Laurent Ciman?
            Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
            Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

            Comment


            • #7
              Re: Bel &lt;&gt; and

              Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
              ...
              Nog iets, van de invallers was Sébastien Pocognoli de beste en Romelu Lukaku de "minst goede".
              ...
              Ik ben nog nooit overtuigd geweest dat Lukaku een meerwaarde is voor de nationale ploeg. Zijn paar "goede"(?) acties in andere matchen, kwamen er steeds als de verdediging van de tegenstander zeer hoog speelt zodat hij mogelijk alleen aan de haal kan gaan met de bal. met een gesloten verdediging die ongeveer op haar plaats blijft krijgt hij geen poot aan de grond. ... en als spits constant met je kont richting doel staan ? ik heb er mijn bedenkingen bij ... kijk maar naar zijn 30 minuten invalbeurt van gisteren en zeg mij wat men ziet ..

              Comment


              • #8
                Re: Bel &lt;&gt; and

                Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
                Ik ben nog nooit overtuigd geweest dat Lukaku een meerwaarde is voor de nationale ploeg. Zijn paar "goede"(?) acties in andere matchen, kwamen er steeds als de verdediging van de tegenstander zeer hoog speelt zodat hij mogelijk alleen aan de haal kan gaan met de bal. met een gesloten verdediging die ongeveer op haar plaats blijft krijgt hij geen poot aan de grond. ... en als spits constant met je kont richting doel staan ? ik heb er mijn bedenkingen bij ... kijk maar naar zijn 30 minuten invalbeurt van gisteren en zeg mij wat men ziet ..
                Ik heb niets gezien
                Ja toch.... veel wat ik juist net niet wilde zien.

                * Toby Alderweireld is goed.
                Zijn lange pas was gisteren niet denderend maar het is hem vergeven omdat we weten dat hij wel kan;...meestal

                Al bij al toch een amusante match gezien.
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

                Comment


                • #9
                  Re: Bel &lt;&gt; and

                  Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
                  Ik ben nog nooit overtuigd geweest dat Lukaku een meerwaarde is voor de nationale ploeg. Zijn paar "goede"(?) acties in andere matchen, kwamen er steeds als de verdediging van de tegenstander zeer hoog speelt zodat hij mogelijk alleen aan de haal kan gaan met de bal. met een gesloten verdediging die ongeveer op haar plaats blijft krijgt hij geen poot aan de grond. ... en als spits constant met je kont richting doel staan ? ik heb er mijn bedenkingen bij ... kijk maar naar zijn 30 minuten invalbeurt van gisteren en zeg mij wat men ziet ..
                  Volledig mee eens, ik heb het al dikwijls gezegd dat het een counterspits is. Hij moet het straatje ingestuurd worden en dan is hij super.

                  Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht

                  * Toby Alderweireld is goed.
                  Zijn lange pas was gisteren niet denderend maar het is hem vergeven omdat we weten dat hij wel kan;...meestal

                  Al bij al toch een amusante match gezien.
                  Heb ook eerder de neiging voor Toby, vooral zijn oprukken langs zijn lijn gevolgd door (idd. meestal) goede voorzet.
                  Langs de andere kant is Ciman toch heel betrouwbaar en zeer snel in verdediging. (Neem hem nu bv. uit de ploeg van Standard en slikken nog veel meer doelpunten.)

                  'k Zal blij zijn als ze maandag met één doelpunt verschil zullen winnen van Bosnië-Herzegovina.
                  Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                  Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Bel &lt;&gt; and

                    Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                    Ik heb niets gezien
                    Ja toch.... veel wat ik juist net niet wilde zien.

                    ...

                    Al bij al toch een amusante match gezien.
                    Idd er was bijzonder weinig op aan te merken, een zeer aangename pot voetbal, valt niets op af te dingen

                    Comment


                    • #11
                      Re: Bel &lt;&gt; and

                      maar het was toch maar tegen Andorra..?
                      grt,bouk.
                      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                      Comment


                      • #12
                        Re: Bel &lt;&gt; and

                        Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                        maar het was toch maar tegen Andorra..?
                        grt,bouk.
                        Voor de 2 de keer bouk...
                        Vroeger zei men: er zijn geen zwakke ploegen meer.
                        En als de Belgen wonnen (en zelfs andere nationaliteiten) met het kleinste verschil of gelijk speelden
                        dan werd dat eens extra gezegd: er zijn geen zwakke ploegen meer.
                        Je had dus een excuus voor en na de wedstrijd om het resultaat te verantwoorden.
                        Supporters zijn geen dommeriken en die zagen op het veld wat er werkelijk te zien was.
                        Zoals weinig inzet en vooral weinig doelpunten.

                        Vergelijk dat nu met onze match tegen Andorra.
                        Véél inzet tot de laatste minuut en winnen met 6 tegen 0.

                        Nederland heeft gewonnen maar met de hakken over de sloot.
                        We zagen twee spitsen die ruzie maakten en dat heb ik binnen onze ploeg niet gezien.

                        Duitsland, de WK-winnaar verloor met 2 tegen 0 van de Polen.

                        Er zijn geen zwakke ploegen meer
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

                        Comment


                        • #13
                          Re: Bel &lt;&gt; and

                          nou maandag nog Theo.
                          grt,bouk.
                          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                          Comment


                          • #14
                            Re: Bel &lt;&gt; and

                            Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                            nou maandag nog Theo.
                            grt,bouk.
                            Dat wordt andere koek.
                            't Zal een andere wedstrijd worden.
                            Steven Defour is goed maar die zal hulp nodig hebben op het middenveld.
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

                            Comment


                            • #15
                              Re: Bel &lt;&gt; and

                              Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
                              Ik ben nog nooit overtuigd geweest dat Lukaku een meerwaarde is voor de nationale ploeg. Zijn paar "goede"(?) acties in andere matchen, kwamen er steeds als de verdediging van de tegenstander zeer hoog speelt zodat hij mogelijk alleen aan de haal kan gaan met de bal. met een gesloten verdediging die ongeveer op haar plaats blijft krijgt hij geen poot aan de grond. ... en als spits constant met je kont richting doel staan ? ik heb er mijn bedenkingen bij ... kijk maar naar zijn 30 minuten invalbeurt van gisteren en zeg mij wat men ziet ..
                              Voor mij mag je in plaats van Lukaku hier ook Hazard zetten voor de meeste punten. Die man is in zijn nationale competitie een wereldspeler en brengt er, op een paar flitsen na, niks van terecht in de nationale ploeg. Interesseert hem die nationale ploeg wel tout court ?
                              Wat een poespas over zijn teen.....
                              BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                              Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                              Comment

                              Working...
                              X