Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

scherm Nikon P510

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • scherm Nikon P510

    zelf ben ik niet zo'n goede fotograaf maar mijn zoon wil het wel worden. In zijn studierichting Journalistiek krijgt hij ook les fotografie en de microbe heeft hem nu helemaal in zijn greep.
    Sinds twee jaar heeft hij zich een Nikon Coolpix P510 aangeschaft en hij is/was er heel tevreden over. Onlangs heeft hij gemerkt dat zijn LCD scherm echter stuk is gegaan. Dit was wel zijn eigen schuld door onvoorzichtig te zijn met een barst en een half zwart scherm als gevolg.
    Nu is mijn vraag: kan hij dit scherm (makkelijk) vervangen? Moet hij daarvoor naar een speciaalzaak? kan hij dit online bestellen (ik vond wel een adres in Engeland maar volgens een review was dit scherm toch niet zo denderend)?
    Zou dit veel kosten of kan hij (na twee jaar) beter uitzien naar een andere camera?
    Alvast bedankt voor de hulp

  • #2
    Re: scherm Nikon P510

    camera's zijn ondertussen weeral geëvolueerd dat je beter voor een nieuw model gaat.
    gr, JOHAN , nikon D90, D7100

    Comment


    • #3
      Re: scherm Nikon P510

      videokes staan op het internet ... dus heb je geen twee linkse handen moet dat lukken


      "volgens een review was dit scherm niet zo denderend " ... een kloonscherm is goed genoeg hoor
      "camera's zijn ondertussen weeral geëvolueerd dat je beter voor een nieuw model gaat" ... een degelijk toestel van minder dan 2 jaar oud afdanken ... ik speel in elk geval dankbare vuilbak indien het zo ver zou komen

      Comment

      Working...
      X