Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Equinix plus update zww

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Equinix plus update zww

    De stoel lag er al....



    update:
    Last edited by olivetti; 10 oktober 2014, 16:02.
    http://www.smuttynose.nl

  • #2
    Re: Equinix

    ik ben ook voorstander om alles te laten zoals het is, maar er zijn uitzonderingen zoals hier. het gaat om het gebouw en de stoel had ik hier toch wel verplaatst ! mooi contrast en in beeld gebracht !
    gr, JOHAN , nikon D90, D7100

    Comment


    • #3
      Re: Equinix

      Van deze foto zou je zo vier uitsneden kunnen maken denk ik, allemaal heel knap, maar zo in zijn geheel werkt het niet bij mij... kwestie van smaak waarschijnlijk.

      IZ.
      For Greater Good - Ambient Music for the Masses

      Canon 600 D - EF-S 18–55mm IS STM - 50 mm 1.8 - EF-S 10-22 mm - EF 35mm f/2.0

      Comment


      • #4
        Re: Equinix

        het zal wel aan mij liggen maar ik heb een beetje last van het perspectief... foto rechtgetrokken (via lenscorrectie) in PS?
        voor mij lijkt het gebouw nu bovenaan breder dan onderaan.
        mvg,
        Luc
        "I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)

        Comment


        • #5
          Re: Equinix

          Dit is een hele mooie die in mijn bescheiden opinie om zwart/wit roept, alleen al om het geel en oranje in de achtergrond.
          Pas op met verscherping, ik zie op mijn scherm wat geblokte lijnen.
          Wat het achterovervallen of vertekening is er ook wel iets van, de keuze is aan de fotograaf.
          ...leeg...

          Comment


          • #6
            Re: Equinix

            Dank voor de reacties. Zwartwit versie toegevoegd. Heeft wel iets onheilspellends

            @Hypnomedia Ik heb er ook verschillende zonder de stoel. Toch vond ik het hier als contrast wel iets hebben. Het gebouw is een Hightech Datacenter en dan zo'n lullige plastic tuinstoel ervoor.

            @Izzy HaveMercy snap ik. Ik heb veel verschillende opnames/uitsnedes gemaakt

            @ifiamminghi Ben ik wel met je eens. De perspectief correctie in de Raw converter is niet zaligmakend. Ik heb het daarom niet overdreven (vind ik althans) en de staande buitenste lijnen niet helemaal rechtgetrokken.

            @Lieve Lema Een zwartwitter toegevoegd, geeft ook een interessant beeld. De verscherping nu iets teruggehaald
            http://www.smuttynose.nl

            Comment


            • #7
              Re: Equinix

              Ik heb gewacht op die zwart/wit update, en die is beter dan de kleurenversie.
              Zelfs met de stoel!
              Vriendelijke groet, laGrange
              http://lagrange.1x.com
              "You don't take a photograph, you make it" Ansel Adams

              Comment


              • #8
                Re: Equinix

                Oorspronkelijk geplaatst door Lagrange Bekijk bericht
                Ik heb gewacht op die zwart/wit update, en die is beter dan de kleurenversie.
                Zelfs met de stoel!
                klopt ! veel beter !
                gr, JOHAN , nikon D90, D7100

                Comment

                Working...
                X