Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

- With Horses...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • - With Horses...

    )))



    Een kleine update erbij, het eerste beeld is bedoeld voor een A2 print, vandaar het formaat,
    maar ik begrijp goed dat een andere uitsnede hier op internet het zeker ook kan doen !

    .

    Last edited by fotodan; 14 oktober 2014, 15:46.

  • #2
    Re: - With Horses...

    Mijn fotootje heeft me juist gemeld dat ze het hier heel aangenaam en rustgevend vond !… zelfs met bijna 350 bezoekers !

    Het linkse model, (dat heel glamour gekleed is ) hoopte op meer feedback, het middelste model (die deze site reeds door heeft )
    hoopte op niets, en het model van rechts ( dat eigenlijk een naakt model is ! ) stelde me de vraag,
    of er misschien toch maar beter een NSFW logo bij de titel bijgevoegd werd ?

    But anyway, enjoy you're day !

    Grtz, DD.

    Comment


    • #3
      Re: - With Horses...

      als je opmerkingen wil :
      - de teugels storen wat, omdat ze de benen doorsnijden..
      - was misschien beter als beide paarden met het hoofd naar boven stonden
      - ik zou er onderaan en bovenaan wat van croppen, zeker die bruine plek onderaan

      maar verder mooie modellen, pose en licht zit goed
      Leer over flipperkasten op www.flippers.be - Mijn Flickr fotos

      Comment


      • #4
        Re: - With Horses...

        vind dat naakte paard er te veel aan.
        ook het geheel te ver weg.
        misschien inzoomen en op de MAX1024 posten,..?
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: - With Horses...

          mooie setting, outfit model past perfect
          mss een iets minder drukke achtergrond was nog beter geweest.

          Comment


          • #6
            Re: - With Horses...

            Ik heb het idee dat de witbalans aan de linker helft totaal anders is dan aan de rechterhelft en vraag me af hoe je dat voor mekaar hebt gekregen. Niet alleen de paarden, maar ook de voorgrond en de achtergrond hebben dat.
            Idee is leuk, maar foto is daardoor onder de maat.
            Last edited by Henk47; 15 oktober 2014, 01:50.
            Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
            (BD1383NL)

            Comment


            • #7
              Re: - With Horses...

              Ik vind de modellen goed, eerste is idd mooi gekleed ;-))

              Toch had ik meer verwacht van zo een foto, meer spelen met licht en scherptediepte. Misschien meer close-up, is persoonlijk hoor.
              https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

              Comment


              • #8
                Re: - With Horses...

                Oorspronkelijk geplaatst door evelynvancky Bekijk bericht
                Ik vind de modellen goed, eerste is idd mooi gekleed ;-))

                Toch had ik meer verwacht van zo een foto, meer spelen met licht en scherptediepte. Misschien meer close-up, is persoonlijk hoor.
                close up??
                hoe ga je dan de drie modellen in beeld brengen samen???

                Meer spelen met licht en scherpte diepte ,laat vooral zien hoe jij het zou aanpakken ben benieuwd.
                Last edited by stefan.d; 15 oktober 2014, 11:44.

                Comment


                • #9
                  Re: - With Horses...

                  De eerste heeft meer ruimte, beter met zoveel onderwerp.
                  Mooie setting, mooie foto, mooie pose, ik ben fan.
                  ...leeg...

                  Comment


                  • #10
                    Re: - With Horses...

                    Dat scherp afgetekend bos op de achtergrond stoort mij hier enorm.

                    Comment


                    • #11
                      Re: - With Horses...

                      Oorspronkelijk geplaatst door Leonide Bekijk bericht
                      Dat scherp afgetekend bos op de achtergrond stoort mij hier enorm.
                      Dat is wat ik bedoelde, de scherptediepte vind ik niet zo mooi. Vandaar dat ik een foto met meer close-up verkies, en ja dan krijg je niet het volledige beeld wat je nu hebt. Sorry, ik heb mij verkeerd uitgedrukt.
                      https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

                      Comment


                      • #12
                        Re: - With Horses...

                        Dat scherp afgetekend bos op de achtergrond stoort mij hier enorm.
                        Dat is wat ik bedoelde, de scherptediepte vind ik niet zo mooi.
                        Ik heb hier een crop bijgezet, en persoonlijk vind ik die achtergrond toch niet echt scherp (afgetekend) ,
                        zelfs goed wazig, en mijn scherpte lijkt perfect op de onderwerpen te liggen.
                        Soms vraag ik me af op welk scherm er beoordeeld word ?… een tablet? of een telefoon ?
                        Dat de achtergrond druk is daar ben ik natuurlijk wel van bewust, het is nu eenmaal een bos…
                        Ik heb ook nog een heel groot aantal foto's die niet voor het bos genomen zijn en minder druk dus! en ook een ander diafragma waarschijnlijk

                        Bedankt voor de feedback iedereen


                        Comment


                        • #13
                          Re: - With Horses...

                          ik kijk zeker niet vanop een telefoon want ik heb maar een gewone gsm en ben mij bewust van degene die foto's bekijken vanop een scherm van 3cm op 4. Tablet heb ik ook niet, een degelijk scherm met vaste pc heb ik wel.
                          https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

                          Comment


                          • #14
                            Re: - With Horses...

                            vind hem heel goed zoals ie is...en je kan dit ook voor een verre horizon trekken idd. Begrijp het gezeik hier niet .... beeld beantwoord niet aan een bepaald middelmatig verwachtingspatroon waarschijnlijk.
                            My Website : http://www.ineedair.org
                            Music / Painting / Motion Graphics / Image
                            Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

                            Comment


                            • #15
                              Re: - With Horses...

                              Oorspronkelijk geplaatst door ineedair Bekijk bericht
                              vind hem heel goed zoals ie is...en je kan dit ook voor een verre horizon trekken idd. Begrijp het gezeik hier niet .... beeld beantwoord niet aan een bepaald middelmatig verwachtingspatroon waarschijnlijk.
                              Indeed ik zou zeggen aan de "criticasters" breng het eerst eens samen en maakt er dan een beeld van
                              2 modellen samen zetten is al een hele klus
                              Hier zit je met een deux chevaux extra
                              niet simpel mijn gedacht

                              Comment

                              Working...
                              X