Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Godox

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Godox

    Iemand hier ervaring mee? Weet niet of het hier thuishoort, zo niet, dan verneem ik dat graag natuurlijk. Kon hierover geen topic vinden op BD, vandaar dus.
    Ben benieuwd naar de kwaliteit en resultaten eventueel?


  • #2
    Re: Godox

    Wordt onder verschillende namen verkocht.

    Nog geen negatieve reviews tegengekomen.
    Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

    Comment


    • #3
      Re: Godox

      Oorspronkelijk geplaatst door paly Bekijk bericht
      Wordt onder verschillende namen verkocht.

      Nog geen negatieve reviews tegengekomen.
      http://www.englishphotographer.com/g...-flash-review/
      Hartelijk dank voor de link Leuk deze review te lezen. Voor de goede orde, hij is deze week geleverd en ik heb zaterdag een opdracht voor een website die een groot sportevenement gaan ondersteunen in Z-Afrika en exclusieve foto's van MTB-ers daarop willen plaatsen. Ik wil de flitser hier ook voor gaan gebruiken met mijn Yongnuo YN622N Wireless triggers en mijn speedlight vanuit een andere (invals)hoek gebruiken als invullicht. Mag ik hier in dit onderdeel eventueel de resultaten met foto plaatsen om te laten zien?
      Last edited by Guest4; 9 oktober 2014, 11:59.

      Comment


      • #4
        Re: Godox

        Ik denk dat hier resultaten met lichtopstelling plaatsen nuttig kan zijn.
        Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

        Comment


        • #5
          Re: Godox

          Oorspronkelijk geplaatst door paly Bekijk bericht
          Ik denk dat hier resultaten met lichtopstelling plaatsen nuttig kan zijn.
          Ok, thanks. Ik zal dit allemaal eens goed in mijn boekje noteren en indien mogelijk een overzichtfoto maken van de opstellingen

          Comment


          • #6
            Re: Godox

            Zoals beloofd de opstelling en het resultaat. Zelf ben ik niet echt 100% tevreden of het resultaat, maar ik had beloofd om even een voorbeeld te geven van de opstelling. Misschien dat we de shoot nog een keer overdoen
            Uitgangspunt: Twee sporters gaan volgend jaar naar Zuid-Afrika en doen mee aan een Wereldwijd evenement wat volledig ten goede komt aan een goed doel. Zij bouwen een website en hebben foto's nodig. De trend en opzet is dat de foto's worden gemaakt in een gebied wat ogenschijnlijk lijkt op het gebied daar in zuid-Afrika. De warmte en zon moeten een bepaalde uitstraling geven in de foto's. Dus dit is het resultaat van de eerste testen met de reportageflitser Godox.
            Combinatie van strobist en beweging, wat in timing met wielrenners vaak moeilijk is..

            - Opstelling met extra licht van de Godox en rechts in het beeld een speedlight als invullicht op laag vermogen(niet zichtbaar in de foto)
            - Opstelling voor een zonnige foto in half zijdelings profiel onder hoek van 45 graden
            Last edited by Guest4; 17 november 2014, 17:49.

            Comment

            Working...
            X