Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

help

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • help

    kan er mij iemand verduidelijken waarom ik geen bijlage mag plaatsen ,

  • #2
    Re: help

    wordt aan gewerkt.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: help

      Moderator Note: Dit kan helpen wellicht: http://home.scarlet.be/webboy/PC-web-BD.pdf
      En mocht het Überhaupt toch niet helpen dan stuur je mij maar een PM.
      Altijd klaar om te helpen.
      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

      Comment


      • #4
        Re: help

        Moderator Note: Ik raad ook altijd aan om het Testforum te gebruiken voor je eerste posting van een foto. Daar krijg je ook alle hulp die je nodig hebt. Zodra je het posten onder de knie hebt, kun je met je foto's naar de Fotohoek.
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment


        • #5
          Re: help

          Je mag het dus wel, zie hulp van Red Falcon en LesC Ben benieuwd naar je foto en welkom op het forum

          Comment


          • #6
            Re: help

            ok thanks,

            Comment


            • #7
              help2

              hello,
              er staat bij de regels van het forum dit,(zie onder)
              wat moet ik instellen of doen om mijn foto's te laten zien?

              Je mag nieuwe discussies starten
              Je mag reageren op berichten
              Je mag geen bijlagen versturen
              Je mag jouw berichten bewerken

              Comment


              • #8
                Re: help

                Foto's kunnen niet als bijlage verstuurd worden. Ik zal proberen om stapsgewijze uit te leggen:
                1) Wat je nodig hebt is een (gratis?) hosting site als Photobucket, Tinypic, Dropbox...
                2) Je werkt je foto af bij voorkeur in JPG-formaat, rekening houdend met de op BD-geldende normen; vandaag de dag is dat max. 1024px langste zijde.
                3) Je uploadt je afgewerkte foto naar je hosting site, en kopieert daar het juiste adres. Bij Photobucket is dat misschien het gemakkelijkste, want je krijgt meteen de hele code mee:

                (maar ook andere hosting sites stellen je in staat om de juiste code te kopiëren)
                4) Die code plak je hier, in een nieuwe topic, eventueel vergezeld van extra code om de foto bv mooi te centreren.
                5) Als je oefent hier in het Testforum, hoef je niet elke keer een nieuwe topic te starten; ofwel de oude bewerken, ofwel in een nieuwe reactie op je eerste post. Je krijgt alle hulp die je nodig hebt om aan de slag te kunnen.

                Succes!
                BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                Comment


                • #9
                  Re: help

                  Moderator Note: En als Moderator heb ik:
                  1. Je topic uit Beginnershoek verplaatst naar het Testforum; de Beginnershoek is immers deel van onze Fotohoek, en dient om zichtbare foto's te plaatsen
                  2. In Testforum jouw oude topic "Help" samengevoegd met de nieuwe topic "Help2" (had ik even hernoemd om verwarring te voorkomen).
                  3. Hier in Testforum gaan we nu naar hartelust expermenteren, en eventueel discussiëren tot je het posten beet hebt.

                  Ik merk nu ook dat de link die mijn collega Red Falcon boven geeft, verwijst naar een uitgebreide handleiding om foto's te plaatsen. Jammer genoeg zijn een aantal zaken in de loop der jaren veranderd, en zou die tekst wel eens aangepast mogen worden. Zo is het maximum van 900px verhoogd naar 1024px (zoals ik in mijn post #8 schrijf. Ook de bestandsgrootte (uitgedrukt in KB) is afgeschaft; je hoeft je dus niet te houden aan de in het document opgegeven waarden.

                  Als er nog onduidelijkheden zijn: vertel het ons.
                  Last edited by LesC; 13 oktober 2014, 10:08.
                  BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                  Comment

                  Working...
                  X