Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Knobbelzwaan..

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Knobbelzwaan..



    Groeten,
    Instagram

  • #2
    Re: Knobbelzwaan..

    Een mooie en elegante zwaan in een prachtig lichtje vastgelegd Raf
    De donkere omgeving benadrukt nog de sfeer

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Knobbelzwaan..

      Zoals Siegfried al schreef, mooie sfeervolle foto van deze knobbelzwaan.

      Groeten
      http://www.wimbosch.be

      Comment


      • #4
        Re: Knobbelzwaan..

        Ik ben het eens met Sieg.

        Comment


        • #5
          Re: Knobbelzwaan..

          Heel mooi beeld en de anderen die van Give and go hier voorbijkomen zijn dit ook steeds maar.... wat ik héél erg sneu vind: nooit zitten de exifs erin.
          Waarschijnlijk is hier een reden toe maar ik mis ze wel .... misschien ben ik de enige maar toch.
          Iets wat de moeite waard is is veel moeite waard.

          Comment


          • #6
            Re: Knobbelzwaan..

            Oorspronkelijk geplaatst door omerti Bekijk bericht
            Heel mooi beeld en de anderen die van Give and go hier voorbijkomen zijn dit ook steeds maar.... wat ik héél erg sneu vind: nooit zitten de exifs erin.
            Waarschijnlijk is hier een reden toe maar ik mis ze wel .... misschien ben ik de enige maar toch.
            Je bent niet de enige die (al te) vaak tevergeefs naar exifs zoekt ! Ik heb me er ook al vaak aan geërgerd.
            Naast de belichtingsparameters vind ik ook de lens belangrijk, maar meestal krijgen we die gegevens niet... nochtans ontzettend belangrijk voor iemand die nog iets wil bijleren. Ook in hoeverre de foto gecropped werd, of bewerkt werd... allemaal nuttig om "met kennis" van zaken te kunnen evalueren en vooral leren.
            Sommige foto's zijn wel zo hard door de PS-molen gehaald dat er van de originele parameters ook niet veel meer overschiet... mss dat men daarom verkiest om geen exifs meer mee te geven ?
            Misschien moeten we wel een zelfhulpgroep oprichten ?

            mvg,
            Luc
            "I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)

            Comment


            • #7
              Re: Knobbelzwaan..

              Oorspronkelijk geplaatst door ifiamminghi Bekijk bericht
              ...Sommige foto's zijn wel zo hard door de PS-molen gehaald dat er van de originele parameters ook niet veel meer overschiet... mss dat men daarom verkiest om geen exifs meer mee te geven ?
              Misschien moeten we wel een zelfhulpgroep oprichten ?

              mvg,
              Luc

              Van de originele parameters zal er van je foto's niet veel veranderen hoor als je hem door de PS-molen haalt, een niet scherpe foto blijft niet scherp, en foto die overbelicht is blijft overbelicht...
              Maar soit, hier de exif gegevens:

              1/500 - f 6,3 - EV -1/3 - iso 320 - 840mm (600mmF4II - 1.4exIII) - Canon 1Dx
              Instagram

              Comment


              • #8
                Re: Knobbelzwaan..

                Mooi licht en knap beeld met de poten naar achter.
                Ik zou durven het drijvende blaadje in het speigelbeeld wegpoetsen, maar echt storen doet het niet.
                Zie ook flickr

                Comment

                Working...
                X