Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Westkapelle

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Westkapelle


    .
    Alvast bedankt voor het kijken, Henk
    Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
    (BD1383NL)

  • #2
    Re: Westkapelle

    Bij zo'n beeld krijg ik allerhande associaties van vulkanen of andere rampen en het ergste moet nog komen want de toeschouwers wijzen de andere kant op..

    Sterk beeld, mooi gemaakt
    http://www.smuttynose.nl

    Comment


    • #3
      Re: Westkapelle

      Oorspronkelijk geplaatst door olivetti Bekijk bericht
      Bij zo'n beeld krijg ik allerhande associaties van vulkanen of andere rampen en het ergste moet nog komen want de toeschouwers wijzen de andere kant op..

      Sterk beeld, mooi gemaakt
      Daarna kwam er ook een flinke bui, maar de contrastverhoudingen worden in dit plaatje toch gemaakt door het met tegenlicht fotograferen. Duinen bij Westkapelle.
      Bedankt, Henk
      Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
      (BD1383NL)

      Comment


      • #4
        Re: Westkapelle

        Aparte opname van een uitzonderlijk moment
        Goed gezien en vastgelegd
        Moest het mijn opname zijn deed ik er bovenaan nog een reepje af

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • #5
          Re: Westkapelle

          Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
          Aparte opname van een uitzonderlijk moment
          Goed gezien en vastgelegd
          Moest het mijn opname zijn deed ik er bovenaan nog een reepje af
          en geheel mee eens.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Westkapelle

            Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
            Aparte opname van een uitzonderlijk moment
            Goed gezien en vastgelegd
            Moest het mijn opname zijn deed ik er bovenaan nog een reepje af

            grts
            Sieg
            (en Bouk)

            Ja, die opmerking kwam ook in eerste instantie in onze fotoclub, maar de eindconclusie was toch... niet doen.
            groetens, Henk
            Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
            (BD1383NL)

            Comment


            • #7
              Re: Westkapelle

              Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
              ....

              Ja, die opmerking kwam ook in eerste instantie in onze fotoclub, maar de eindconclusie was toch... niet doen.
              OK..en wat was de doorslaggevende reden...?
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #8
                Re: Westkapelle

                Allereerst toch een stevig compliment voor het mooie gevoel dat ik bij deze foto krijg. Vooral de illusie, dat er iets gebeurt.
                Volg ook om een flink stuk van de lucht af te halen.
                Verder denk ik, dat de foto zo is omdat je fototoestel het zo zag. Wat ik bedoel, is dat wij mensen veel grotere lichtverschillen zien, als een fototoestel.
                Ik durf er voettocht naar Westkapelle over te verwedden, dat jij de duinen lichter zag.
                Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                Vriendelijke groeten, Johan

                Comment


                • #9
                  Re: Westkapelle

                  Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                  OK..en wat was de doorslaggevende reden...?
                  grt,bouk.
                  Vlakverdeling...
                  Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                  (BD1383NL)

                  Comment


                  • #10
                    Re: Westkapelle

                    Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
                    Allereerst toch een stevig compliment voor het mooie gevoel dat ik bij deze foto krijg. Vooral de illusie, dat er iets gebeurt.
                    Volg ook om een flink stuk van de lucht af te halen.
                    Verder denk ik, dat de foto zo is omdat je fototoestel het zo zag. Wat ik bedoel, is dat wij mensen veel grotere lichtverschillen zien, als een fototoestel.
                    Ik durf er voettocht naar Westkapelle over te verwedden, dat jij de duinen lichter zag.
                    Ik durf er een pintje in Domburg om te verwedden, dat ik ze zelf donkerder heb gemaakt.... haha
                    Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                    (BD1383NL)

                    Comment


                    • #11
                      Re: Westkapelle

                      Mooi moment hoor, en ik zou er verder niet aan komen.
                      ...leeg...

                      Comment


                      • #12
                        Re: Westkapelle

                        Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
                        Ik durf er een pintje in Domburg om te verwedden, dat ik ze zelf donkerder heb gemaakt.... haha
                        Beter idee. Dan krijg ik in ieder geval geen blaren van op mijn voeten.
                        Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                        Vriendelijke groeten, Johan

                        Comment


                        • #13
                          Re: Westkapelle

                          bam. foto is spot on.

                          (en als er dan toch iets af moet, dan lijkt het me langs rechts).
                          maar voor mij hoeft het niet, op deze manier komen de wolken imho beter uit. donkerblauw, blauw, dreigend grijs en wit, zwart en de wijzende mensen in de duinen.
                          mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

                          Comment


                          • #14
                            Re: Westkapelle

                            Dank. Ja het was (aanvulling naar Bouk toe) ook het helderheidsverloop in de lucht dat de fotoclubmensen goed vonden.
                            groeten, Henk
                            Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                            (BD1383NL)

                            Comment


                            • #15
                              Re: Westkapelle

                              Prachtige wolken lucht, en mooi hoe de menselijke figuurtjes er tegen afsteken. Ik vind het jammer dat de voorgrond zo donker is, maar ook weer niet alleen tot silhouet. In dit geval denk ik dat de gehele voorgrond tot silhouet laten dichtlopen de foto sterker (veel grafischer) zou maken. Evt. zou je dan nog een stuk van de onderkant af kunnen halen.
                              WEBSITE | WORKSHOPS | FACEBOOK

                              Comment

                              Working...
                              X