Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ford Fiesta GT

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ford Fiesta GT

    Ford Fiesta GT
    Na een tijdje hier niets meer gepost te hebben zijn we toch nog wat bezig geweest op fotografisch gebied.
    Hieronder mijn eerste auto met de nieuwe eigenaar. De meeste Limburgers zullen de locatie ook wel herkennen.
    Hopelijk vinden jullie er wat aan.


  • #2
    Re: Ford Fiesta GT

    Netjes vastgelegd.
    Persoonlijk zou ik de toren boven het dak weggecloned hebben, die vind ik daar wel ongelukkig staan.
    Canon 60D / Canon 17-55mm - 2.8 / Canon 85mm - 1.8

    Comment


    • #3
      Re: Ford Fiesta GT

      Bedankt Diezl. Ik probeer zo weinig mogelijk te bewerken aan mijn foto's aangezien ik ze "naturel" wil houden.
      Dus de achtergrond neem ik hoe ze er staat, hoewel ik me wel kan vinden in jouw reactie maar door de DOF valt ze al bij al niet zo zwaar op in mijn ogen.

      Comment


      • #4
        Re: Ford Fiesta GT

        Mooie foto, maar ik volg Diezl over de toren. Mijn ogen hebben de neiging om vooraan aan de wagen te starten en vervolgens de toren te bekijken om dan de rest van de wagen te bewonderen.
        Nikon D7000 - Nikkor 18-105mm en 50mm F1.8 glaasje

        Comment


        • #5
          Re: Ford Fiesta GT

          De beperkte scherptediepte werkt.
          Helaas heb je geen hulp van de zon om de kleuren wat vrolijker te maken. Het voordeel is natuurlijk dat je ook geen harde schaduwen hebt.
          Al eens geprobeerd of hij in zwartwit niet beter tot zijn recht komt?

          De toren in de achtergrond had je misschien op een minder opvallende plaats kunnen krijgen door van standpunt te veranderen of de wagen een stukje te verplaatsen.
          Dat is niet bedoeld als kritiek, want ik vind de foto mooi, maar als je de auto zo laat 'poseren', mag je misschien ook in een natuurlijke setting naar het hoogst haalbare streven.
          Pieter
          --
          Fuji X-T1, Nikon D7200, Sony RX100-III -- (Flickr | PBase)

          Comment

          Working...
          X