Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The Wave

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • The Wave

    Mijn eerste foto hier...
    We hadden het geluk om vorig jaar 2x uitgeloot te worden (op 2 deelnames) in The Lottery voor een permit voor The Coyote Buttes North (april en december). April was al magisch, maar in december was de sneeuw de kers op de taart...

    l,

  • #2
    Re: The Wave

    Wat een indrukwekkend stukje natuur!
    Dat mooie kleuren- en lijnenspel maakt er een heerlijke plaat van.

    Comment


    • #3
      Re: The Wave

      Mooie binnenkomer, knappe opname van dit unieke stukje natuur
      Mooi lijnenspel dat een beetje teniet wordt gedaan door de veel te opvallende naam en website vermelding

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: The Wave

        Gewoonweg prachtig, niets aan toe te voegen.

        Comment


        • #5
          Re: The Wave

          Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
          Mooie binnenkomer, knappe opname van dit unieke stukje natuur
          Mooi lijnenspel dat een beetje teniet wordt gedaan door de veel te opvallende naam en website vermelding

          grts
          Sieg
          Met Sieg eens. Zeer imponerend landschap maar een beetje spijtig van de handtekening
          http://www.smuttynose.nl

          Comment


          • #6
            Re: The Wave

            Een klassieker aan het worden ondertussen, jij hebt meer geluk gehad met de lotterij duidelijk dan ik... Je hebt wel last van een 'vies' randje tussen de rode stenen en wolken, ik weet niet of het CA of door de processing komt
            Portfolio -=- Facebook pagina -=- Flickr -=- 500px

            Comment


            • #7
              Re: The Wave

              heel mooi lijnenspel en heel knappe foto! Vraag me wel af of gene hebt zonder lucht, waar je de lijnen isoleert? Denk dat dat een mooi abstract beeld kan opleveren
              facebook

              500px

              Comment


              • #8
                Re: The Wave

                Oorspronkelijk geplaatst door Cytochrome Bekijk bericht
                heel mooi lijnenspel en heel knappe foto! Vraag me wel af of gene hebt zonder lucht, waar je de lijnen isoleert? Denk dat dat een mooi abstract beeld kan opleveren
                Ik volg hier, de lucht erbij geeft wel een idee van de omvang van dit natuurfenomeen maar de lijnen schreeuwen om een abstractje.
                Moet indrukwekkend zijn alleen al om daar te staan.
                vriendelijke groeten, Kurt
                Mijn foto's
                Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes

                Comment


                • #9
                  Re: The Wave

                  Heel mooie binnenkomer !
                  Schitterend landschap op een heel mooi manier gefotografeerd. Dikke complimenten.
                  Het struikje had er van mij niet bij gehoeven, vooral omdat het er vervormd uitziet ?
                  Waarom alle exif afschermen ?
                  Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                  Vriendelijke groeten, Johan

                  Comment


                  • #10
                    Re: The Wave

                    kom maar af met zulke dergelijke foto's ,prachtig die lijnen ,wist niet dat er zoiets bestond ,moet dringend eens op wereldreis gaan
                    heel knap gefotografeerd !!!
                    begrijp het ook niet goed dat meer en meer foto's gepresenteerd worden zonder exif binnenin , kan toch geen geheim zijn iedereen kan daar iets van opsteken

                    Comment


                    • #11
                      Re: The Wave

                      Bedankt allen. Ik snap echter niet wat jullie bedoelen met 'exif verborgen'? Als ik op de foto klik, dan kom ik op Flickr terecht en als ik dan op "Show Exif" klik zie ik gewoon alle gegevens? Jullie niet dan?

                      Comment


                      • #12
                        Re: The Wave

                        Hier nog enkele, zonder watermerk, zowel van april als december 2013. Allemaal van in hetzelfde gebied als The Wave (The Coyotte Buttes North). Maar misschien doe ik nu wel iets wat niet mag op dit forum.... Op onze site www.kalamantravel.com (niet-commercieel) vind je heel wat extra info en elke dag posten we ook foto's op onze FB-pagina over bijzondere gebieden in de VS en Canada. Het is ons eigenlijk vooral te doen om mensen te leren kennis maken met gebieden op onze aarde waarvan men helemaal het bestaan niet afweet, of die zó merkwaardig zijn dat men nauwelijks kan geloven dat ze op onze aardbol te vinden zijn...

                        Moderator Note: Gelieve hier de reglementen te respecteren aub.
                        Alle bijkomende foto's verwijderd.
                        Dit is SC en dus 1 foto per topic.
                        Last edited by Red Falcon; 6 oktober 2014, 22:37.

                        Comment


                        • #13
                          Re: The Wave

                          Some guys have all the luck
                          Mooie fotos van een prachtig stukje natuur

                          Comment


                          • #14
                            Re: The Wave

                            Oorspronkelijk geplaatst door kalaman Bekijk bericht
                            Bedankt allen. Ik snap echter niet wat jullie bedoelen met 'exif verborgen'? Als ik op de foto klik, dan kom ik op Flickr terecht en als ik dan op "Show Exif" klik zie ik gewoon alle gegevens? Jullie niet dan?
                            Helaas niet, want die mogelijkheid had ik ook al bekeken.
                            Uit je reactie begrijp ik, dat je het in ieder geval niet opzettelijk doet. En dat is al fijn.
                            Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                            Vriendelijke groeten, Johan

                            Comment


                            • #15
                              Re: The Wave

                              Ik weet echt niet waarom jullie die info niet zien. Dit is toch geen bepaalde instelling op het forum?
                              Dit is wat ik krijg als ik via Flickr ga kijken naar bvb die laatste foto.

                              Comment

                              Working...
                              X