Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Help, ligt Facebook weer plat?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Help, ligt Facebook weer plat?

    Help, ik ben ten einde raad
    Ligt Facebook weer plat?

    Ik krijg van mijn browser de melding:

    Safari kan de pagina 'http://www.facebook.com/' niet openen omdat de server 'www.facebook.com' onvindbaar is.

    Andere websites werken normaal.
    Hoe is het bij jullie?

  • #2
    Re: Help, ligt Facebook weer plat?

    Werkt hier perfect
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

    Comment


    • #3
      Re: Help, ligt Facebook weer plat?

      Hier ook geen problemen.
      Rudi

      Comment


      • #4
        Re: Help, ligt Facebook weer plat?

        Zo zou je je gezicht nog verliezen. Geen problemen (op verplaatsing, met een iPad).
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment


        • #5
          Re: Help, ligt Facebook weer plat?

          Facebook zou veel meer plat moeten liggen, dat zou het sociaal contact wat ten goede komen alsook de collegialiteit op veel werkplaatsen.
          Eens tegen de mensen spreken in plaats van de ganse dag op een schermpje bezig te zijn.
          Het is een goed middel als het correct gebruikt wordt, echter weten velen van geen ophouden.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

          Comment


          • #6
            Re: Help, ligt Facebook weer plat?

            Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
            Facebook zou veel meer plat moeten liggen, dat zou het sociaal contact wat ten goede komen alsook de collegialiteit op veel werkplaatsen.
            Eens tegen de mensen spreken in plaats van de ganse dag op een schermpje bezig te zijn.
            Het is een goed middel als het correct gebruikt wordt, echter weten velen van geen ophouden.
            Zou dat de reden zijn van het grote succes van facebook?
            Zoals je zegt, indien correct gebruikt een mooi medium.
            Vooral het aanmaken van een besloten groep is een pluspunt.

            Comment


            • #7
              Re: Help, ligt Facebook weer plat?

              En voor foto's.
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

              Comment


              • #8
                Re: Help, ligt Facebook weer plat?

                Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                Facebook zou veel meer plat moeten liggen, dat zou het sociaal contact wat ten goede komen alsook de collegialiteit op veel werkplaatsen.
                Zei men en dacht men ook van de tv.
                En het zorgt ook voor sociale onrust in huis

                Eens tegen de mensen spreken in plaats van de ganse dag op een schermpje bezig te zijn.
                Wat dacht je van kleine kinderen en tablets en de grotere met hun smartphones.

                Het is een goed middel als het correct gebruikt wordt, echter weten velen van geen ophouden.
                Juist
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

                Comment


                • #9
                  Re: Help, ligt Facebook weer plat?

                  Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                  ...
                  Vooral het aanmaken van een besloten groep is een pluspunt.
                  Doet me teveel aan paters denken. Ooit student geweest? "Wij zijn de paters ...'ieten. Wij hebben allemaal lange ... Wij zijn bijeen en wij .. ondereen..."
                  BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                  Comment


                  • #10
                    Re: Help, ligt Facebook weer plat?

                    Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                    Doet me teveel aan paters denken. Ooit student geweest? "Wij zijn de paters ...'ieten. Wij hebben allemaal lange ... Wij zijn bijeen en wij .. ondereen..."
                    Wij zijn de paters Dominicaaaaanen, wij poe... alle parochiaaaaanen

                    Had je aanleg om pater te worden Les?
                    Last edited by theokus; 3 oktober 2014, 19:20.
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

                    Comment


                    • #11
                      Re: Help, ligt Facebook weer plat?

                      't was gelukkig maar een half uurtje of zo. Alles werkt ondertussen normaal.

                      Was wel even panikeren.

                      Onlangs was ik met een collega in de Pizza Hut.
                      Daar was een jong koppel aan het wachten tot hun bestelling aan tafel werd gebracht.
                      Allebei waren ze de hele tijd druk bezig op hun smartphone.
                      Geen aandacht, zelfs geen blik voor elkaar.
                      Dat vind ik dus ook niet kunnen, zoiets.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Help, ligt Facebook weer plat?

                        Het heeft niets met Facebook te maken maar wel vergelijkbaar.
                        Ik zag vorig jaar de film "Le Thé ou l'Electricité"
                        De clou van het fantastisch mooie verhaal is dat de komst van elektriciteit (en ook met gevolg de televisie) een heel dorp weghoudt van de gezellige onderonsjes met thee...
                        Spijtig dat het nu overal zo is (of toch bijna).
                        Sociale contacten doe je niet via media of facebook, maar in het echt!
                        Zo veel beter!!!!
                        (pas op, ik zit wel op facebook hoor maar dat heeft oorspronkelijk een andere reden)
                        Touch the Earth...Gently
                        www.passionsenfrance.com

                        Comment


                        • #13
                          Re: Help, ligt Facebook weer plat?

                          Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                          Wij zijn de paters Dominicaaaaanen, wij poe... alle parochiaaaaanen

                          Had je aanleg om pater te worden Les?
                          Nee, maar alleszins van enig idee daartoe afgebracht door de Jezui....
                          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                          Comment


                          • #14
                            Re: Help, ligt Facebook weer plat?

                            Oorspronkelijk geplaatst door marie-anne Bekijk bericht
                            Het heeft niets met Facebook te maken maar wel vergelijkbaar.
                            Ik zag vorig jaar de film "Le Thé ou l'Electricité"
                            De clou van het fantastisch mooie verhaal is dat de komst van elektriciteit (en ook met gevolg de televisie) een heel dorp weghoudt van de gezellige onderonsjes met thee...
                            Spijtig dat het nu overal zo is (of toch bijna).
                            Sociale contacten doe je niet via media of facebook, maar in het echt!
                            Zo veel beter!!!!
                            (pas op, ik zit wel op facebook hoor maar dat heeft oorspronkelijk een andere reden)
                            Ik heb ook een heel andere reden om een FB account te hebben. Zal het nog wel eens vertellen...
                            Alleszins, ik denk dat wat FB betreft, het hoogtepunt alweer over is. Wat ik bijzonder grappig vind is dat zij die roepen over commercie (zie andere topics hier) met geen woord reppen over het feit dat FB in feite door de commercie gerund wordt.
                            Maar we wijken af van het onderwerp: ligt FB plat of niet? Jammer genoeg niet dus.
                            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                            Comment


                            • #15
                              Re: Help, ligt Facebook weer plat?

                              Ik heb een klein jaar een account op FB gehad en ik was er niet erg aktief mee bezig, 90% wat ik zag was regelrechte kwats, idem dito met Twitter. Ik schrik er van dat hier iemand een noodkreet slaat en radeloos werd om dat FB plat lag, dan is er toch wel iets met je mis.

                              Comment

                              Working...
                              X