Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

IOS 8.0.2 update

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • IOS 8.0.2 update

    Ik krijg net op mijn IPad Mini volgende melding :

    IOS 8.0.2 Apple Inc. 944Mb
    Deze update bevat verbeteringen en oplossingen voor problemen.
    Deze update kan niet worden geïnstalleerd, omdat hiervoor minimaal 4,9Gb opslagruimte is vereist.

    Ik heb geen problemen met mijn IPad Mini. Loont het dan de moeite om een aantal bestanden en programma's te wissen om IOS 8.0.2 te kunnen installeren ?

  • #2
    Re: IOS 8.0.2 update

    Ios 8 is een vrij grote en belangrijke update (de grootste in lange tijd), ik denk dat je deze dan ook best installeerd. Er zijn een ganse resem zaken aangepast en verbeterd.
    Zelfs updates hebben altijd een reden; de updates van Ios 8 naar 8.0.2 zijn er gekomen na een aantal bugs en klachten van mensen die bepaalde zaken niet meer konden draaien.
    Die zouden nu opgelost zijn.
    In de Instellingen ga je best eens naar Algemeen, dan naar In Gebruik en 'beheer opslag'. Daar kan je een keuze maken om een aantal GByte-vretende apps te verwijderen.
    Minder glas dan vroeger, maar beter.

    Comment


    • #3
      Re: IOS 8.0.2 update

      M'n vrouw heeft een iPad 2 en een iPhone 4S, beide toestellen zijn dus de oudste toestellen die nog iOS 8 kunnen draaien. Weet niet of het nu al verstandig is om de update te doen, blijkbaar zijn er zelfs met 8.0.2 nog steeds problemen...
      Panasonic Lumix FZ2000

      Comment


      • #4
        Re: IOS 8.0.2 update

        Heb dezelfde toestellen (iPad 2) en iPhone 4s en draai nu iOS 8.0.2. Weinig echte problemen gezien, buiten een aantal apps die "achternahollen" (dus die niet tijdig door hun developers werden ge-updatet). Vind het beeld nog steeds een beetje "schokkerig"
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment


        • #5
          Re: IOS 8.0.2 update

          Installeer de update eens via Itunes op PC/Mac, heb je normaal minder ruimte van doen
          My Aviation-pictures: https://goo.gl/tKqrPg

          Comment


          • #6
            Re: IOS 8.0.2 update

            Notex,
            Ik heb de upgrade ook gedaan, maar eerlijk gezegd, op de mini niet veel aan extra's
            De 8.0x, al zeggen ze dat het de grootste update is, brengt voor mij het minste van alle updates tot nu toe.
            Bijkomend, is het de meest onstabiele tot nu toe.
            Ik zou zeggen, wachten op 8.1, tenzij je cht een app hebt die 8 vereist.

            Comment


            • #7
              Re: IOS 8.0.2 update

              Ik ben tot nog toe ook niet kapot van iOS8 - ook met versie 8.02 zijn niet alle apps even stabiel en ik heb de indruk dat mijn iPad 4 nu slomer is. Dat zal allemaal wel opgelost raken maar wie nog niet de upgrade heeft gedaan wacht misschien beter even.
              Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

              Comment


              • #8
                Re: IOS 8.0.2 update

                Bedankt voor de comments. Ik zal nog even afwachten om een upgrade te doen. Met de huidige versie werkt bij mij nog alles zoals het hoort.

                Comment


                • #9
                  Re: IOS 8.0.2 update

                  Geen problemen -> geen update nodig.

                  Comment

                  Working...
                  X