Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

30D body: oud maar weinig gebruikt

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [ Canon ] 30D body: oud maar weinig gebruikt

    Na de verkoop van mijn laatste toplens, heb ik enkel nog een 30D body in mijn bezit.

    De meesten hier weten wel dat dit semi-pro kwaliteit is van een 7-tal jaren geleden, met APS-C sensor. Bouwkwaliteit is uitstekend, bediening zit goed in mekaar en laat alle manueel werk toe dat je eventueel wenst. De 9-punts autofocus is zelfs nog vrij actueel, aangezien een nauwelijks aangepaste variant nog steeds te vinden is in de DSLR instapmodellen van Canon. Tot ISO1600 krijg je er uitstekend bruikbare foto's uit.

    Blijkbaar is de interesse voor dergelijk toestel zeer beperkt. Nochtans lijkt het mij een uitstekende start voor iemand die met een minimale investering aan fotografie wil beginnen. Tenslotte is de kwaliteit van de lens veel belangrijker en houdt die veel langer zijn waarde. Vandaar mijn warme oproep aan de vrienden van BD... mocht je iemand kennen die met dit toestel aan de slag kan/wil, spread the news!

    In geval van interesse: stuur mij een email.
    Qua prijs hoef ik niet het onderste uit de kan, maar ik ga hem ook niet weggeven. We proberen de gulden middenweg te vinden...
    Pieter
    --
    Fuji X-T1, Nikon D7200, Sony RX100-III -- (Flickr | PBase)
Working...
X