Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De wonderen zijn de wereld nog niet uit !

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • De wonderen zijn de wereld nog niet uit !

    Ontsteld stel ik gisterenavond vast dat een topic, gestart door een jubilaris in aantal posts hier op BD, plots van het scherm was verdwenen.
    Als ik mij goed herinner (mijn geheugen, gezien mijn leeftijd zou mij al eens in de steek laten) ging het om : "een week zonder Chit Chat". Dit is dus de eerste keer dat ik alhier zoiets meemaak na 12 jaar aanwezigheid. Andere regelmatige bezoekers zullen dit allicht ook opgemerkt hebben en misschien ook even de wenkbrauwen hebben gefronst.
    Mijn persoonlijke bedenking hierover : Is dit de nieuwe stijl van BD om zomaar zonder meer een topic van het scherm te verwijderen, of is er meer aan de hand en wordt een bepaald veelschrijver hierdoor de hand boven het hoofd gehouden?
    Ik hoop dat men toelaat dat er hieromtrent enige zinnige uitleg kan worden verstrekt.
    Leeft en LAAT LEVEN !

  • #2
    Re: De wonderen zijn de wereld nog niet uit !

    Valt me nu pas op.

    Je kan het ook anders bekijken als het gaat over een veelschrijver en hand boven het hoofd houden.
    ALS het topic er nog stond kon je misschien spreken over een hand boven het hoofd houden
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

    Comment


    • #3
      Re: De wonderen zijn de wereld nog niet uit !

      Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
      Valt me nu pas op.

      Je kan het ook anders bekijken als het gaat over een veelschrijver en hand boven het hoofd houden.
      ALS het topic er nog stond kon je misschien spreken over een hand boven het hoofd houden
      Je kan het inderdaad op verschillende manieren zien.
      Of misschien dat de veelschrijver op die manier eens een weekje wegblijft ?
      Minder glas dan vroeger, maar beter.

      Comment


      • #4
        Re: De wonderen zijn de wereld nog niet uit !

        Het was mij niet opgevallen, ik heb die thread ook niet gelezen omdat ik "sommige" posts gewoon over sla.

        Het gebeurt echter regelmatig dat dingen "verdwijnen" maar meestal zie je het topic eerst nog even staan maar heb je "geen rechten" om het te bekijken, nu blijkbaar niet?
        bye, Maurice
        https://on4bam.com/
        Nikon D7500

        Comment


        • #5
          Re: De wonderen zijn de wereld nog niet uit !

          Van mij hebben ze ook eens een topic laten verdwijnen.
          Vorig jaar ergens. Er hadden toen nog maar 2 mensen in gereageerd en een paar uur later was het weg.

          Moderatoren hebben nagecheckt en zogezegd nooit iets van teruggevonden in historiek.

          Comment


          • #6
            Re: De wonderen zijn de wereld nog niet uit !

            Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
            Van mij hebben ze ook eens een topic laten verdwijnen.
            Vorig jaar ergens. Er hadden toen nog maar 2 mensen in gereageerd en een paar uur later was het weg.

            Moderatoren hebben nagecheckt en zogezegd nooit iets van teruggevonden in historiek.
            Blijkbaar is er meer tussen hemel en aarde
            Ik begin nu toch stilaan schrik te krijgen
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

            Comment


            • #7
              Re: De wonderen zijn de wereld nog niet uit !

              we weten toch: Gods wegen zijn ondoorgrondelijk maar die van de IT nog meer.
              Albums
              Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

              Comment


              • #8
                Re: De wonderen zijn de wereld nog niet uit !

                't Zal mijn fout wel zijn omdat ik gisterenavond een reply heb gedaan met enkele definities

                Label given to any person who craves attention to such an extent that they will do anything to receive it. The type of attention (negative or positive) does not matter.




                Verklaring uit de Urban Dictionary :

                An attention slut runs from person to person in attempt to satisfy a deep need for attention that they can never fulfill. It doesn't really matter who they get attention from, just as long as they get lots of it. They don't normally enjoy attention from one single person for very long and skillfully seek attention from as many people as they possibly can in any given day. Often brags about how many people they got attention from and purposely sets goals to establish new records that are realistically unattainable. This helps the attention slut reinforce how ****ty they feel about themselves.
                Last edited by notex; 2 oktober 2014, 12:30.

                Comment


                • #9
                  Re: De wonderen zijn de wereld nog niet uit !

                  @ Lazy, wij op het werk in "den it" zeggen wel eens: Gods wegen zijn ondoorgrondelijk. Activate GOD-mode
                  FOMADEX - Bedrijfs en projectfotografie

                  Comment


                  • #10
                    Re: De wonderen zijn de wereld nog niet uit !

                    Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
                    Het was mij niet opgevallen, ik heb die thread ook niet gelezen omdat ik "sommige" posts gewoon over sla.

                    Het gebeurt echter regelmatig dat dingen "verdwijnen" maar meestal zie je het topic eerst nog even staan maar heb je "geen rechten" om het te bekijken, nu blijkbaar niet?
                    Google biedt hulp:





                    Jan

                    Comment


                    • #11
                      Re: De wonderen zijn de wereld nog niet uit !

                      Oorspronkelijk geplaatst door schollaert Bekijk bericht
                      Google biedt hulp:
                      Niet nodig want:

                      ik heb die thread ook niet gelezen omdat ik "sommige" posts gewoon over sla.
                      M.a.w. Ik heb titel en en TS gezien
                      bye, Maurice
                      https://on4bam.com/
                      Nikon D7500

                      Comment


                      • #12
                        Re: De wonderen zijn de wereld nog niet uit !

                        Moderator Note: Nog even verwijzen naar punt 1.5 (en onderverdeling) van het forumreglement. Deze regel bestaat al sinds 2007 dus zou ondertussen toch al gekend moeten zijn.

                        Verder hanteren we sinds 2010 hier ook een strikt beleid tegen pestgedrag en persoonlijke aanvallen.
                        Dit vind je terug in verschillende rubrieken van het forumreglement en we hebben iedereen er nog eens extra attent op gemaakt in Mededelingen http://forum.belgiumdigital.com/f19/...en-338255.html.

                        Gezien dit topic indruist tegen de Algemenen bepalingen van het forumreglement werd het gesloten.
                        Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

                        Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

                        Comment

                        Working...
                        X