Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

wat kopen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • wat kopen

    hallo ik wil beginnen met digitale fotografie maar ik ben er een leek in
    ik heb een beperkt budget
    ik weet dat het weinig is maar ik had gedacht aan de dimage z1 van konica-minolta de body kan ik hebben voor ongeveer 277€ btw inbegrepe.
    ik bestel dit op www.ldlc.be , mijn neef besteld zijn computer stukken daar en het is heel vertrouwelijk en ik betaal maar 6.5€ verzendkosten...
    is dit een goede keus denken julie om te beginnen met fotografie de dimage Z1 kost dus 277€ ik heb dus nog geld over voor sd kaart en vervoerzak,...
    ik kan tips gebruiken en als iemand een 2de hands toestel heeft mag hij me altijd contacteren
    dank u
    Pimp
    dat vindt de newb

  • #2
    Hey pimp (rare naam ),

    De KonicaMinolta Z1 kun je nu wel voordelig op de kop tikken want de Z2 vervangt hem, en recent komt de Z3 er al aan...is goed toestel om te beginnen, je moet eerst echter es goed nadenken waarvoor je hem wenst te gebruiken...huis-tuin en keukenfoto's of al meer wat "artistiek"...pas dan kun je écht op zoek gaan naar welk toestel het meest geschikt is voor jou !
    Dus maak eerst een lijstje met wat ie moet kunnen, schuim dan effe het net af op concrete info...véél succes !

    Na stopzetting herbegonnen met een 60D...

    Comment


    • #3
      Ik ben het helemaal met Haai8 eens.
      Waarom koop je eigenlijk al dit toestel en wil je (omdat je geld overhebt) nog een cam kopen

      Maar het belangrijkste: wat wil je gaan fotograferen én wat zie jij jezelf in de toekomst gaan fotograferen? Op basis van deze info zou je het beste een cam kunnen kopen.
      Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
      --------

      Comment


      • #4