Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Paragliding

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Paragliding

    Steeds gleed de buizerd dichterbij - de auto scheen hem absoluut niet te storen, enkele tellen bleef hij erboven hangen.

    Ingrid Vekemans Photography
    Kleinschalige Fotografieworkshops, Fotosafari's en Privé Coaching
    http://www.ingridvekemans.com

  • #2
    Re: Paragliding

    Vluchshots nemen is toch nog iets anders dan olifanten fotograferen hé Ingrid..
    Zwarte kader rond de foto vind ik echt niet mooi, een subtiel zwart lijntje kan nog net.. (maar dat is smaak natuurlijk)
    Compo is apart, maar kan best wel zo.
    Scherpte zit er goed uit, al zou ik het geheel toch iets oplichten en meer pit geven.

    groeten,
    Raf
    Instagram

    Comment


    • #3
      Re: Paragliding

      Oorspronkelijk geplaatst door Give and go Bekijk bericht
      Vluchshots nemen is toch nog iets anders dan olifanten fotograferen hé Ingrid..
      Zwarte kader rond de foto vind ik echt niet mooi, een subtiel zwart lijntje kan nog net.. (maar dat is smaak natuurlijk)
      Compo is apart, maar kan best wel zo.
      Scherpte zit er goed uit, al zou ik het geheel toch iets oplichten en meer pit geven.

      groeten,
      Raf
      Euh, ja, het is 'anders', ja
      Even niet op het kader letten als jullie willen…dit is een oudje (uit 2010) dat nog ergens online stond en waar ik naar gelinkt heb… Ik vind dit kader ook niet meer mooi maar 't moest even snel gaan en had geen tijd om een nieuwe upload met ander kader te doen…hopelijk is't me vergeven
      Dank alvast voor de commentaar!
      Grt, Ingrid.
      Ingrid Vekemans Photography
      Kleinschalige Fotografieworkshops, Fotosafari's en Privé Coaching
      http://www.ingridvekemans.com

      Comment


      • #4
        Re: Paragliding

        Zeker niet verkeerd hoor Ingrid (zonder de kader dan hé )
        Persoonlijk zou ik de kop iets meer oplichten, deze valt nu gedeeltelijk weg in de schaduw
        Trouwens kan inderdaad het geheel in de donkere delen wat lichter afgewerkt worden
        De compo is leuk maar daarentegen vind ik de egale lucht niet zo interessant, maar soms is het nu eenmaal zo

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment

        Working...
        X