Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The Military Eiffel Tower

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • The Military Eiffel Tower

    Af en toe post ik wel eens een foto van een ondergrondse locatie of van ergens hoog. Meestal zie je deze foto maar komt het besef niet dat bijvoorbeeld voor een ondergrondse locatie je soms 16 uur onder de grond zit of als je ergens een foto van ergens hoog trekt dat dit voorgegaan is van een lange hoge klim. Daarom heb ik een Go-pro gekocht om af en toe eens te documenteren hoe dit te werk ging.

    Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.


    Fotoresultaat
    Canon 5D MK II, 85mm 1.2,12-24,24-70 2.8,Fishy

  • #2
    Re: The Military Eiffel Tower

    Hoewel ik hoge plekken altijd boeiend vind, vraag ik me met dat soort klim-video's altijd af: wat doet zo'n toren daar/Wat deed de toren vroeger? Waarom ziet ie er zo slecht uit (tenminste, als ik zie dat sommige ladders met touw bij elkaar gehouden lijken te worden)? Wanneer is de toren gebouwd?

    De kunst in het presenteren van dit soort gegevens zit 'm eigenlijk in het feit dat het 't interessantst is als je het probeert te laten zien met beeld in plaats van tekst (in de vorm van een titel in beeld).

    Overigens kreeg ik zelf vooral het gevoel dat de video zo lang was vanwege het gebruikte muziekje.
    In het muziekje zit vast ergens wel een dubbel refrein wat geknipt kan worden, zodat het videootje ingekort kan worden, want afgezien van de paar knipjes die er al in zaten gebeurde er in de stukken die er nog wel in zaten ook niet altijd even spectaculaire dingen.

    Comment

    Working...
    X