Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Achtergrond support systeem

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Achtergrond support systeem

    Hallo,

    Ik ben op zoek naar een handig achtergrond support systeem... Eentje dat je makkelijk kan meenemen op verplaatsing... Maximum 3 meter breed...

    Iemand enig idee waar ze zoiets op stock hebben (liefst in oost-vlaanderen of vlaams-brabant)? En hoeveel zoiets kost?

    Alvast bedankt!

    Groetjes,

    Tim
    Canon 1DmkIV + 5DmkII + 16-35 2.8 L + 24-70 2.8 L + 70-200 2.8 L IS + 85 1.2 L + 90 TS-E

    http://www.timdebacker.be

  • #2
    Het systeem van Lastolite is verkrijgbaar bij Servix en Partners en kost ongeveer 200 Euro.
    Het is een telecopische buis met een lengte van drie meter die gedragen wordt door twee statieven met een maximale hoogte van drie meter. Alles is verpakt in een draagtas en han zonder probleem met 1 hand gedragen worden.
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

    Comment


    • #3
      Een "achtergrond support systeem" ? Ik ben duidelijk een newbie, want ik zou absoluut niet weten wat jullie hiermee bedoelen. Ergens een link met een foto te vinden ?

      Groeten,

      Sim.
      natwork.be

      Comment


      • #4
        Originally posted by Digipics357
        Het systeem van Lastolite is verkrijgbaar bij Servix en Partners en kost ongeveer 200 Euro.
        Het is een telecopische buis met een lengte van drie meter die gedragen wordt door twee statieven met een maximale hoogte van drie meter. Alles is verpakt in een draagtas en han zonder probleem met 1 hand gedragen worden.
        Die 200 euro is dat BTW inbegrepen ? Voor die prijs was hij vorige week zeker niet te koop bij Servix.

        Comment


        • #5
          Beste Tim,
          Voor zoiets kan je ook in de Brico, Gamma, Gotron terecht. Bij Gotron verkopen ze statieven licht van JB-Systems en die kunnen heel wat gewicht dragen. In combinatie met constructiebuis van 2 inelkaar passende vierkante buizen kan je een overbrugging maken die heel lang is. Ik heb zo twee stangen van +/- 20mm vierkant en daar een maat die er in past 16mm zeker. Stukken van 1,20 m en dat in combinatie geeft rap 3m. Gat in boren en daar de schroef van de lampstaief door.
          Anders kan je bij Manfrotto terecht die hebben pasklare systemen. Wel rap duur hé. Bij Hotz in Brussel te koop.

          Comment

          Working...
          X