Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The making of...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • The making of...

    Heeft iemand dit gisteren gezien op NPO 1 ? Een droom voor elke fotografie- of camera liefhebber om te mogen meemaken
    Hoe hadden zij dat gedaan? Een lust voor het oog, ik heb ervan genoten.

    Vanavond een andere Making of...

    http://www.eo.nl/tv/natuur/aflevering-detail/making-of/ of via Youtube met Engelstalige voice-over
    Last edited by Guest4; 27 september 2014, 17:17.

  • #2
    Re: The making of...

    Link verwijst naar deze tekst.

    "Voor deze aflevering geldt een rechtenbeperking.
    Het is daarom niet toegestaan om vanaf uw geografische locatie naar deze aflevering te kijken."

    Comment


    • #3
      Re: The making of...

      Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
      Link verwijst naar deze tekst.

      "Voor deze aflevering geldt een rechtenbeperking.
      Het is daarom niet toegestaan om vanaf uw geografische locatie naar deze aflevering te kijken."
      Hier (NL) ook.
      Negeren is het devies.

      Comment


      • #4
        Re: The making of...

        Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
        Link verwijst naar deze tekst.

        "Voor deze aflevering geldt een rechtenbeperking.
        Het is daarom niet toegestaan om vanaf uw geografische locatie naar deze aflevering te kijken."
        Das vreemd Geert, want hier in Nederland geen probleem. Het is gewoon de openbare omroep, de EO -herbekijk- Dus staat gewoon op hun website, en die is openbaar(er komt wel een link cookies toestaan) voor iedereen, ook in Vlaanderen te bekijken.
        Dus ik begrijp e.e.a. niet Iets met persoonlijke instellingen te maken misschien? Mocht iemand uit Nederland ook dit probleem hebben, mag die dat altijd melden.
        Last edited by Guest4; 26 september 2014, 12:52.

        Comment


        • #5
          Re: The making of...

          Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
          "Voor deze aflevering geldt een rechtenbeperking.
          Het is daarom niet toegestaan om vanaf uw geografische locatie naar deze aflevering te kijken."
          Geen probleem met Bhaalu...
          Ook via "andere wegen" zie ik deze aflevering tussen de lijst staan.
          bye, Maurice
          https://on4bam.com/
          Nikon D7500

          Comment


          • #6
            Re: The making of...

            Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
            Geen probleem met Bhaalu...
            Ook via "andere wegen" zie ik deze aflevering tussen de lijst staan.
            Ben blij, dus werk de link prima. Dank voor je melding.

            Aan iedereen, dus NIET NEGEREN hoor, want dit is nergens voor nodig, er is niets strafbaars aan en is dit gewoon een openbare omroep die een soort 'uitzendig gemist' plaatst
            Je kunt met een gerust hart kijken, OOK VANUIT NEDERLAND.
            Last edited by Guest4; 26 september 2014, 14:44.

            Comment


            • #7
              Re: The making of...

              De melding is wat belachelijk. Ik mag live kijken naar NPO1, ik mag het programma opnemen om later te bekijken, ik zou, indien ik het programma gemist heb niet mogen bekijken via uitzending gemist...
              Nu, geen probleem, de programma's van de laatste week kan in sowieso terug kijken (favorieten en series nog langer) dus opnemen of tv gids uitpluizen doen we al een tijd niet meer.

              Als ik mij niet vergis is deze docu ook al op Canvas uitgezonden.
              bye, Maurice
              https://on4bam.com/
              Nikon D7500

              Comment


              • #8
                Re: The making of...

                Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht

                Als ik mij niet vergis is deze docu ook al op Canvas uitgezonden.
                Ja, dat klopt idd. een poos terug , maar ik had het gemist destijds en nu komen al deze Making of.. elke dag weer terug op NPO 1 deze week. Vanuit Nederland kunnen wij op Canvas(TV) niet herbekijken, tenminste ik niet en ik woon net de grens over.
                Last edited by Guest4; 26 september 2014, 14:52.

                Comment


                • #9
                  Re: The making of...

                  Ook hier: Voor deze aflevering geldt een rechtenbeperking. Het is daarom niet toegestaan om vanaf uw geografische locatie naar deze aflevering te kijken.
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

                  Comment


                  • #10
                    Re: The making of...

                    Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                    Ook hier: Voor deze aflevering geldt een rechtenbeperking. Het is daarom niet toegestaan om vanaf uw geografische locatie naar deze aflevering te kijken.
                    Misschien zie ik het verkeerd hoor, maar kan het aan je persoonlijke instellingen liggen in je browser? Ben niet zeker of dit de oorzaak is natuurlijk, want daar ben ik niet technisch genoeg voor Maar hier vanmorgen bij een vriend net de grens over in België en die kan de link gewoon zonder melding bekijken.
                    Bedankt in ieder geval voor de melding VerSeg

                    Comment


                    • #11
                      Re: The making of...

                      ik krijg ook die melding
                      ik ben van midden Brabant in België ;-)

                      Comment


                      • #12
                        Re: The making of...

                        Wij wonen op minder dan een halfuurtje van de NL grens, maar ook hier geldt die rechtenbeperking.
                        Nu... als zelfs mijn favoriete TV-blad de NL programma's niet mag aankondigen zonder een hele hoop 'kleine lettertjes ' (ik citeer gewoon de eerste zin: "Een recente Nederlandse mediawet maakt het ons onmogelijk om de programmagegevens van de Nederlandse openbare omroepen nog af te drukken zoals u dat van ons gewend bent..." - en dat gaat nog enkele regels verder), dan schrik ik niet van deze beperking.
                        Last edited by LesC; 27 september 2014, 16:39.
                        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                        Comment


                        • #13
                          Re: The making of...

                          Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                          Wij wonen op minder dan een halfuurtje van de NL grens, maar ook hier geldt die rechtenbeperking.
                          Nu... als zelfs mijn favoriete TV-blad de NL programma's niet mag aankondigen zonder een hele hoop 'kleine lettertjes ' (ik citeer gewoon de eerste zin: "Een recente Nederlandse mediawet maakt het ons onmogelijk om de programmagegevens van de Nederlandse openbare omroepen nog af te drukken zoals u dat van ons gewend bent..." - en dat gaat nog enkele regels verder), dan schrik ik niet van deze beperking.
                          Goh, dat wist ik echt niet, wat een vreemde toestanden. Ik schrik hier een beetje van dat het allemaal zover moet komen Zou er een verschil zitten in verschillende providers? Maar als ik de tekst lees, zal dat wel niet zo zijn denk ik. Tja, wat doe ik nu het beste Les? Gewoon link verwijderen of de uitzending ergens anders opsporen, zodat deze wel kan worden bekeken?

                          Comment


                          • #14
                            Re: The making of...

                            Gevonden op Youtube, maar met Engelstalige voice-over

                            Comment


                            • #15
                              Re: The making of...

                              Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk bericht
                              Goh, dat wist ik echt niet, wat een vreemde toestanden. Ik schrik hier een beetje van dat het allemaal zover moet komen Zou er een verschil zitten in verschillende providers? Maar als ik de tekst lees, zal dat wel niet zo zijn denk ik. Tja, wat doe ik nu het beste Les? Gewoon link verwijderen of de uitzending ergens anders opsporen, zodat deze wel kan worden bekeken?
                              Nee, geen probleem. Het is niet dat jij een illegale link geeft; het is enkel dat Belgische lezers zeggen dat ze hier rechtenbeperkingen hebben op de inhoud van de NL zenders. Je geeft nu zelf die extra YouTube link, dus prima in orde!
                              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                              Comment

                              Working...
                              X