Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

YN-622N-TX - PC port probleem

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • YN-622N-TX - PC port probleem

    Ik heb een combo van YN-622N-TX en 2 YN-622N. Voor reportage flits doet dit alles wat ik wil, maar wanneer iK de PC port gebruik om een studioflits aan te sturen wil dit maar niet lukken in de volgende opstelling:

    YN-622N-TX ---> YN-622N + kabel naar flitskop (YN-622N staat op oranje, manuele instelling. Ook op groen werkt het niet.)

    Ook via de testknop van de YN-622N-TX reageert hij niet. Als ik op de testknop druk van de YN-622N dan flitst de studioflits. (kabel is goed)

    Als ik de PC kabel rechtstreeks aansluit op de YN-622N-TX doet dit ook niets.



    Als ik een YN-622N op mijn toestel steek en daar de PC kabel op aansluit werkt dit wel...



    Zijn er mensen die ervaring mee hebben?

  • #2
    Re: YN-622N-TX - PC port probleem

    zelfde probleem gehad. eerst x tra flitser op schoentje monteren, dan werkt het, flitser er af, blijft werken. opnieuw opstarten, probleem herhaalt zich. contact opgenomen met Yongnuo, maar helaas geen antwoord gehad. ik denk een bug in firmware. yongnuo buiten en pocket wizards 2de hands gekocht. weg problemen....
    hoop dat je er iets aan hebt.

    Comment


    • #3
      Re: YN-622N-TX - PC port probleem

      In de manual staat :
      The other Trigger Modes
      1.Non-Remote Control Mode:
      Set the compatible flash on the transceiver to Manual or RPT
      flash mode, the flash will work according to the mode and
      parameters displayed, the controller will not support the remote
      controlling the flash mode or flash exposure compensation (flash
      output).
      Ik heb dit eens met mijn SB-910 geprobeerd en idd, overal ingesteld op i-TTL---> geen flash
      Beide op manueel ---> werkt wel
      Flash op master en YN-622N-TX op i-TTL ---> werkt wel
      Hopelijk heb je hier wat aan.

      Walfried
      START WITH WHAT YOU HAVE, BUILD AS YOU GROW
      D800 Nikon 105 Macro, 24-70, 70-200, SB910

      Comment

      Working...
      X