Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Burn out

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Burn out

    Een serietje burn-outs gemaakt met ...... en dit is er eentje van.

    Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

  • #2
    Re: Burn out

    Knap. Expressie van het model is sterk, wat een blik
    A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

    Comment


    • #3
      Re: Burn out

      Da's een vroegertje op de zondagmorgen.... Heel apart, gewaagde bewerking, de burn-out springt er uit. Knap model is altijd een goede basis...
      Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
      (BD1383NL)

      Comment


      • #4
        Re: Burn out

        Bij burn-out denk ik aan totaal iets anders, maar dat zal ik dan weer zijn.
        Als die ogen zo goed zijn, is de rest verprutst, mijn idee maar hoor.
        ...leeg...

        Comment


        • #5
          Re: Burn out

          Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
          Da's een vroegertje op de zondagmorgen.... Heel apart, gewaagde bewerking, de burn-out springt er uit. Knap model is altijd een goede basis...
          TXS Henk, en ja dat is wat fotografie is about .... gewaagd proberen, iets anders creëren .... valt soms in de smaak en soms niet.... Maar deze moet je in het groot zien.....
          Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

          Comment


          • #6
            Re: Burn out

            Oorspronkelijk geplaatst door Lieven Lema Bekijk bericht
            ......
            Als die ogen zo goed zijn, is de rest verprutst, mijn idee maar hoor.
            Bedankt Lieven voor je eerlijk antwoord.....
            Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

            Comment


            • #7
              Re: Burn out

              Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
              ...... Knap model is altijd een goede basis...
              helemaal niet mee eens hoor...!
              ---
              maar dit is wel een mooie opname.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #8
                Re: Burn out

                zeer knap gedaan, dit noemen ze high key fotografie. zelf zou ik de blauwe schijn ook wit maken, maar dat is persoonlijk.
                gr, JOHAN , nikon D90, D7100

                Comment


                • #9
                  Re: Burn out

                  oh, is dit high-key, alweer wat bij geleerd...
                  Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                  (BD1383NL)

                  Comment


                  • #10
                    Re: Burn out

                    Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
                    oh, is dit high-key, alweer wat bij geleerd...
                    Henk47, kan je misschien ook eens zeggen waarom dit geen high-key foto is? Zo kan de rest ook iets bijleren.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Burn out

                      Oorspronkelijk geplaatst door VQB Bekijk bericht
                      Henk47, kan je misschien ook eens zeggen waarom dit geen high-key foto is? Zo kan de rest ook iets bijleren.
                      Type in google eens high-key in, daar staat het op verschillende plaatsen beter dan dat ik het kan overschrijven.
                      Maar kortom: voornamelijk lichte tot zeer lichte tinten in de foto met weinig of geen tussentinten, met evt wat donkere accenten.
                      Mijn Anne II was ook geen high-key (overigens ook niet als zodanig gepresenteerd).
                      Deze: http://www.pbase.com/henk1/image/157165800 gaat wel meer de richting in.
                      Maar eerlijk gezegd... ik maak er zo'n foto van als de belichting mislukt is (dat was bij beide links het geval).
                      Déze foto van Flash is duidelijk géén high-key, maar.... burned out (LOL)
                      Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                      (BD1383NL)

                      Comment


                      • #12
                        Re: Burn out

                        Alle gekheid op een stokje...
                        Ik vind dit een zeer mooi plaatje in vele facetten.
                        Ik vind het licht passend en mooi. Het is ook zeer flatterend voor het model in kwestie.
                        De compo is aangenaam, niet te gewaagd maar doch niet saai.
                        Maar de toning maakt je beeld af. Je zet hier een beeld neer dat commercieel is en frisheid ademt. En daar hou ik van.
                        Goed werk !

                        Grz. Peter
                        www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

                        Comment


                        • #13
                          Re: Burn out

                          Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                          helemaal niet mee eens hoor...!
                          ---
                          maar dit is wel een mooie opname.
                          grt,bouk.
                          Nou Bouk dan zal ik het op 4 oktober op de boot eens met een minder knap model proberen... (LOL)
                          Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                          (BD1383NL)

                          Comment


                          • #14
                            Re: Burn out

                            Iedereen bedankt voor zijn visie en commentaar.
                            Van "Je zet hier een beeld neer dat commercieel is en frisheid ademt" tot "Als die ogen zo goed zijn, is de rest verprutst"...

                            Bedankt Pete voor je duiding.

                            En nee dit een HK, neigt wat in die richting maar is het niet....in ieder geval was de licht opstelling helemaal geen HK....

                            Groeten Flash
                            Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

                            Comment

                            Working...
                            X