Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Netflix is hier

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Netflix is hier

    Doen of niet doen?
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

  • #2
    Re: Netflix is hier

    Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
    Doen of niet doen?
    nee niet doen, je hebt toch Chit-Chat.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Netflix is hier

      Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
      nee niet doen, je hebt toch Chit-Chat.
      grt,bouk.
      Yep.
      En genoeg stand up comedians hier
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

      Comment


      • #4
        Re: Netflix is hier

        Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
        Doen of niet doen?
        Je kunt het een maand gratis uitproberen, daarna kan je zelf beslissen of je betalend verder gaat of niet.

        Comment


        • #5
          Re: Netflix is hier

          Oorspronkelijk geplaatst door Titus5 Bekijk bericht
          Je kunt het een maand gratis uitproberen, daarna kan je zelf beslissen of je betalend verder gaat of niet.
          Juist.
          Misschien ben ik al te oud maar ik ben het toch niet zo eens met wat de baas zei gisteren op tv in 'Ter Zake'.
          Die zei onder meer dat tv-kijken voorbij gestreefd is.
          Of dat de jeugd binnen afzienbare tijd zich zal verbazen of afvragen dat bijv. een programma op tv zal uitgezonden worden op een bepaalt tijdstip.
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

          Comment


          • #6
            Re: Netflix is hier

            Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
            Juist.
            Misschien ben ik al te oud maar ik ben het toch niet zo eens met wat de baas zei gisteren op tv in 'Ter Zake'.
            Die zei onder meer dat tv-kijken voorbij gestreefd is.
            Of dat de jeugd binnen afzienbare tijd zich zal verbazen of afvragen dat bijv. een programma op tv zal uitgezonden worden op een bepaalt tijdstip.
            Wat die echt zei was, dat Tv kijken zoals wij dit nu kennen voorbij is over x-aantal maanden ... jaren ?
            Nu weet je dat er een serie of film begint op een bepaald afgesproken uur. Dat is achterhaald. In de toekomst bepaal jij zelf waar ,wanneer en hoe je wil kijken (op welke mediadrager bvb.)!

            Comment


            • #7
              Ondertussen geinstalleerd, een maand gratis….. Werkt perfect… :-)
              Last edited by Franciskine; 19 september 2014, 18:03.
              There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
              A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
              Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

              Comment


              • #8
                Re: Netflix is hier

                Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                Juist.
                Misschien ben ik al te oud maar ik ben het toch niet zo eens met wat de baas zei gisteren op tv in 'Ter Zake'.
                Die zei onder meer dat tv-kijken voorbij gestreefd is.
                Of dat de jeugd binnen afzienbare tijd zich zal verbazen of afvragen dat bijv. een programma op tv zal uitgezonden worden op een bepaalt tijdstip.
                De vraag is.. is dit nog wel televisie? Is dit niet gewoon een gemanipuleerde versie van televisie? Waar stopt de term televisie?...






                Ok... I'll get my coat...
                If you've got a problem... take it up with my butt cause he's the only one who gives a crap!

                Comment


                • #9
                  Re: Netflix is hier

                  Vind het alleen raar dat er nergens op de site meer info is over de tarieven.

                  Er staat "Vanaf 7,99€".
                  Wat krijg je dan niet, of wat krijg je meer als je meer betaalt?

                  Comment


                  • #10
                    Re: Netflix is hier

                    Belgacom speelt al mee: http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/cu...tflix-Belgacom
                    Minder glas dan vroeger, maar beter.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Netflix is hier

                      Net even een account aangemaakt, en ik denk dat hij over 25 dagen zal geannuleerd worden.

                      Mijn eerste indruk -> heel weinig series die ik kijk kan ik terugvinden bij Netflix, en... de filmkeuze is ook niet zo boeiend. Kaskrakers kan ik hier bijna niet op vinden, en ook al niet zo dadelijk de oudere films die ik graag wel eens zou willen zien.

                      Misschien dat ze hun gamma nog gaan uitbreiden, maar ik vermoed dat films zoals Star Wars, Lord of the Rings, The Hobbit, enz... toch niet te vinden zullen zijn op Netflix. Op dit moment heeft Telenet met Rio toch een veel beter aanbod voor mij dan Netflix.


                      Waarschijnlijk ga ik wel de serie "Orphan Black" proberen te zien in die maand, daar ik die reeks op TV heb gemist. Dan heb ik toch nog iets aan mijn maandje gratis Netflix.
                      Mvg,
                      Rudy Mas
                      Nikon D5100/D7200 - Website: http://www.rmfoto.be/

                      Comment


                      • #12
                        Re: Netflix is hier

                        Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                        Vind het alleen raar dat er nergens op de site meer info is over de tarieven.

                        Er staat "Vanaf 7,99€".
                        Wat krijg je dan niet, of wat krijg je meer als je meer betaalt?
                        7,99 EUR = 1 Scherm en standaard streaming
                        8,99 EUR = 2 schermen en HD / Ultra-HD streaming mogelijk.

                        En dan was er nog een derde optie, dan kon je met 4 schermen tegelijk kijken. (Als je Internet verbinding het aankan, natuurlijk.)
                        Mvg,
                        Rudy Mas
                        Nikon D5100/D7200 - Website: http://www.rmfoto.be/

                        Comment


                        • #13
                          Re: Netflix is hier

                          Eens afwachten wat de grote spelers zoals Telenet en Belgacom daar tegenover zullen zetten ?
                          één film huren voor de prijs van 5€ zal snel verleden tijd zijn vrees ik, leve de concurrentie.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Netflix is hier


                            En Telenet werkt tegen... Straks gaan ze elke Telenet abonnee die met een Netflix abo beperken tot 1Gb per maand...

                            Naast smartphones en tablets, heb ik 3 manieren om Netflix te bekijken. Via de Wii, hoewel de beeldkwaliteit niet vet zal zijn) of via een Smart TV of een BluRay speler.
                            Iemand die het al op deze manier heeft geprobeerd ?
                            Via de Smart TV en de BluRay speler bekijk ik af en toe eens wat YouTube filmpjes. Ik veronderstel dat het Netflix kanaal moet worden geïnstalleerd via een update die al dan niet zal komen van de fabrikant van de TV de speler (Philips TV en Sony BR-speler) ?
                            Panasonic Lumix FZ2000

                            Comment


                            • #15
                              Re: Netflix is hier

                              Waar lees je dat Telenet tegenwerkt?

                              Vind het toch een dikke tegenvaller dat HD weer extra moet kosten....

                              Kan iemand kijken of je series als ER, Blackadder en Dr. House kan bekijken?

                              Comment

                              Working...
                              X