Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Adobe Flashplayer en virusmelding

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Adobe Flashplayer en virusmelding

    Ben net terug in België en natuurlijk benieuwd wat mijn huidige downloadsnelheid bij Telenet is.
    Speedtest.net opgestart via de favorieten, maar ik krijg de melding dat ik eerst Adobe Flashplayer moet installeren.

    Als ik naar Adobe ga, en de Flashplayer wil installeren krijg ik de melding van AVG dat ik Adobe Plashplayer niet kan installeren omdat de file besmet is met het virus : luhe.packed.C

    Op Google gezocht en wat gevonden om het virus luhe.packed.C te verwijderen, maar ik heb het virus nog niet binnen gekregen.

    Wat nu te doen ?
    -AVG uitschakelen , de besmette Adobe file downloaden en daarna het virus verwijderen ?
    -Is dit een foutieve melding van AVG ? Als ik de virusnaam ingeef bij AVG zeggen ze dat het onbekend is terwijl ze er zelf melding van doen.

    Ik heb eerst de link naar Adobe gevolgd via Speedtest.net , en ook rechtstreeks naar Adobe gegaan. In beide gevallen krijg ik de virusmelding van AVG.

  • #2
    Re: Adobe Flashplayer en virusmelding

    False positive:

    Come for help, be inspired. The Adobe Community is the place to ask questions, find answers, learn from experts and share your knowledge. We have everything to help you get started, learn how to's, tips and tricks, and unlock your creativity.


    Jan

    Comment


    • #3
      Re: Adobe Flashplayer en virusmelding

      Bedankt Schollaert.

      Installeren van Adobe Flashplayer is gelukt via antwoord 4 van de link die je doorgaf.

      dus toch een foutieve melding van AVG geweest.

      Comment

      Working...
      X