Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Perfectly Pregnant

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Perfectly Pregnant

    Na lang (heeeeeel lang) nog eens een postje.
    Foto van een tijdje terug (kiddo kan ondertussen al bijna kruipen denk ik, hihi)
    De geweldig mooie Carla en haar ventje, met baby Lou nog in de buik.








    www.minnev.be
    Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

  • #2
    Re: Perfectly Pregnant

    Not the best , maar wel goed... sfeertje zit er wel in.... alleen kan de lingerie me niet bekoren en is wat plattekes voor mij.... maar goed dat is maar een klein puntje en is smaak gebonden.... (die zal ik dan niet hebben zeker). Een sensueel nachtkleedje had beter gewerkt voor mij....
    Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

    Comment


    • #3
      Re: Perfectly Pregnant

      Klein minpuntje vind ik (wat ik persoonlijk zou doen bij die setting) is een beetje invullen met een reflector om toch zeker het gelaat van de man wat meer helder te hebben.
      Voor de rest zeker niet slecht. Ik hou wel van het arme kleurpallet.

      Comment


      • #4
        Re: Perfectly Pregnant

        Kledingkeuze is lastig bij zwangerschapsfotografie, maar ik mag wel zeggen dat ik de foto mooi intiem vind en dat het kleurenpalet met het bankstel mooi past.

        Comment


        • #5
          Re: Perfectly Pregnant

          Oorspronkelijk geplaatst door flashsplash Bekijk bericht
          Not the best , maar wel goed... sfeertje zit er wel in.... alleen kan de lingerie me niet bekoren en is wat plattekes voor mij.... maar goed dat is maar een klein puntje en is smaak gebonden.... (die zal ik dan niet hebben zeker). Een sensueel nachtkleedje had beter gewerkt voor mij....
          Een sensueel nachtkleedje bij een zwangerschapsshoot? Nu ja, het kan misschien.

          Welk gevoel ik krijg bij de foto is de intimiteit tussen het koppel. Het zwanger zijn hoort daarbij maar is niet het enige dat telt in de foto. En dat is erg mooi.
          De man zijn gezicht had je misschien inderdaad wat mogen bijlichten. Maar dat had ook zeker niet te veel moeten zijn.
          Tel daar de toning bij en in mijn opzicht heb je hier een (h)eerlijke en niet geforceerde shot neergezet.
          EMBLEMATA.BE
          http://www.dewestelinckphotography.com <- Mijn website

          Comment


          • #6
            Re: Perfectly Pregnant

            Mooi.

            Comment


            • #7
              Re: Perfectly Pregnant

              Thanks allemaal
              Ik vond het donkerdere gezicht net wel mooi van de man, maar kan me voorstellen dat niet iedereen dat vindt.
              Dit was mijn allereerste zwangerschapsshoot, dus zeker lof naar de modellen om zulke ontspannen poses aan te nemen (ik zou begot niet weten hoe ik een zwangere vrouw moet positioneren ).
              www.minnev.be
              Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

              Comment


              • #8
                Re: Perfectly Pregnant

                Heel mooi,mooi,mooi: bij dit tafereel wil ik niet eens Kritisch kijken.

                Comment


                • #9
                  Re: Perfectly Pregnant

                  Oorspronkelijk geplaatst door MinneV Bekijk bericht
                  Thanks allemaal
                  Ik vond het donkerdere gezicht net wel mooi van de man, maar kan me voorstellen dat niet iedereen dat vindt.
                  Dit was mijn allereerste zwangerschapsshoot, dus zeker lof naar de modellen om zulke ontspannen poses aan te nemen (ik zou begot niet weten hoe ik een zwangere vrouw moet positioneren ).
                  't Is gewoon goed werk Minne (en diep in jezelf weet je dit immers ook).
                  Je speelt met licht en daardoor creëer je een bepaalde sfeer dat schilderachtig overkomt.
                  Een duo is al sowieso moeilijk en dan nog met een zwangere...
                  Je legt ook gevoel in je beeld en er is interactie tussen de 2 personen.
                  Denk eigenlijk dat je de schouderklopjes of de detailkritiek al lang niet meer nodig hebt !

                  Grz. Peter
                  www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: Perfectly Pregnant

                    Oorspronkelijk geplaatst door pete Bekijk bericht
                    't Is gewoon goed werk Minne (en diep in jezelf weet je dit immers ook).
                    Je speelt met licht en daardoor creëer je een bepaalde sfeer dat schilderachtig overkomt.
                    Een duo is al sowieso moeilijk en dan nog met een zwangere...
                    Je legt ook gevoel in je beeld en er is interactie tussen de 2 personen.
                    Denk eigenlijk dat je de schouderklopjes of de detailkritiek al lang niet meer nodig hebt !

                    Grz. Peter
                    Kan dit alleen maar beamen. Mooi werk. De BH zit niet super goed, maar het is een detail.
                    Al doende leert men...

                    Flickr

                    Comment


                    • #11
                      Re: Perfectly Pregnant

                      niet slecht en al helemaal niet voor je eerste. een aantal opmerkingen zijn al gegeven maar ik hou vooral van het licht in deze foto
                      A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

                      Comment


                      • #12
                        Re: Perfectly Pregnant

                        Gewoon heerlijk.
                        Blijf maar 'oefenen'. Dan kunnen wij genieten en inspiratie opdoen.
                        Groetjes,
                        Xavier
                        Canon R6 + 60D en enkele stukken glas (Ook een GSM...)
                        Sinds mijn pensioen, medewerker en sinds kort, bestuurslid.
                        Laat de commentaren maar komen.

                        Comment

                        Working...
                        X