Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Purple Haze II

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Purple Haze II

    Nog 1 van zondag ll.

    Ik dank jullie alvast van harte voor de reacties op mijn vorige posts!






    Mvg
    Tom

  • #2
    Re: Purple Haze II

    Dit moet eens thuis bekijken op mijn gecalibreerde monitor, hier op het werk ziet ik met twee schermen en de ene is mooier paars dan den andere... In feite toont de ene bijna geen paars, daarom wou ik al schrijven waar is het paars... Zo zie je maar dat kleuren van zo veel zaken afhangen.
    Wat me wel direct opviel, het vliegtuigstreepje, op zo'n rust gevend beeld stoort dat.
    Voorgrond een tikkeltje te donker en iets te veel aanwezig, ik zou hier zelfs durven gaan voor een stevige crop tot in het helft van het beeld en alleen de bovenkant behouden.
    Portfolio -=- Facebook pagina -=- Flickr -=- 500px

    Comment


    • #3
      Re: Purple Haze II

      Oorspronkelijk geplaatst door P.eter Bekijk bericht
      ..........
      Voorgrond een tikkeltje te donker en iets te veel aanwezig, ik zou hier zelfs durven gaan voor een stevige crop tot in het helft van het beeld en alleen de bovenkant behouden.
      ook mijn gedacht.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Purple Haze II

        Ik vind zelf vaak veel voorgrond wel wat toevoegen, vooral door diepte en door context. Zo ook bij deze foto wat mij betreft. Vind het wel sterk dat mijn blik echt van struikje naar struikje de diepte in getrokken wordt. Het donkere past wel goed bij het eerste krieken van de dageraad. Het paarsige vind ik persoonlijk wat minder, is wat onnatuurlijk voor mij.
        WEBSITE | WORKSHOPS | FACEBOOK

        Comment


        • #5
          Re: Purple Haze II

          Bedankt voor jullie meningen.

          De voorgrond vind ik persoonlijk ook wel wat toevoegen, maar kan zeker de mening van Peter volgen, alhoewel het dan een totaal andere foto wordt.

          Over de kleuren is het altijd moeilijk discussiëren, dus daar volg ik ook

          Thx voor de input

          Comment


          • #6
            Re: Purple Haze II

            Zeker niet verkeerd maar ook naar mijn gevoel de voorgrond te donker
            Een stuk afhalen zou ik zeker niet doen maar ik zou de voorgrond wel interessanter en plaatselijk lichter, detailrijker maken

            grts
            Sieg
            Voor meer foto's ; www.sieg.be

            Comment


            • #7
              Re: Purple Haze II

              Mooie compositie en sfeer. De voorgrond is goed zo. Alleen wat twijfels bij de paarse licht.
              vriendelijke groeten, Helen
              Updated WWW.HELENICA.NL
              ---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----

              Comment

              Working...
              X