Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zoek snelle camera onder 1000€

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Zoek snelle camera onder 1000€

    Ik zoek een camera waarbij je niet 2 a 3 seconden moet wachten voor je een nieuwe foto kan maken. Heeft iemand een idee welke ik dan best neem ?

    Ik wou een Coolpix 8700 kopen, maar deze heeft blijkbaar ook zo een 2a3 seconden lock-up.

    GrTz
    Canon EOS500D
    Homepage: www.stevenvandyk.be

  • #2
    'k heb al positieve commentaar over de minolta A2 gehoord, maar als je echt snelheid zoekt, kijk eens in de koopjeshoek. Er staan denk ik 2 d-30's te koop. en voor jouw budget moet je voor 1000 euro, er wel al een schone lens bij kunnen kopen.
    To make your dreams come true, wake up

    Comment


    • #3
      Voor onder de duizend euro kun je tegenwoordig ook een 300D MET kitlens kopen en die maakt zeker snel foto's. Ik dacht 925 euro bij konijnenberg. Veel goedkoper zal het eigenlijk niet worden als je echt snel foto's wilt maken dan moet je eigenlijk wel een DSLR hebben
      "Canon Powershot G5 + 1Gig Microdrive"

      Comment


      • #4
        misschien interesse in een tweedehands D1. Dan ben je zeker dat je snel kan fotogaferen. Als je er dan nog een sigma lens bij koopt ben je ook gesteld beneden de 1000 euro.

        Comment


        • #5
          Kzou liever gene 2de hands kopen, diene minolta A2, heeft iemand die ? en gaat da snel ?
          Canon EOS500D
          Homepage: www.stevenvandyk.be

          Comment


          • #6
            Originally posted by SiX
            Ik zoek een camera waarbij je niet 2 a 3 seconden moet wachten voor je een nieuwe foto kan maken. Heeft iemand een idee welke ik dan best neem ?

            Ik wou een Coolpix 8700 kopen, maar deze heeft blijkbaar ook zo een 2a3 seconden lock-up.

            GrTz
            Alle Casio camera's hebben geen vertraging meer - of 0,01 sec en dat is verwaarloosbaar. Je koopt al 6 megapixel camera P600 voor 550 euro!
            Ook Olympus C-5060 en C-8080 zijn heel snel. Succes
            John

            Comment

            Working...
            X