Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

vlinder

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • vlinder

    1.


  • #2
    Re: vlinder

    Uit de diepte kom,ik tot u heen

    Comment


    • #3
      Re: vlinder

      bedankt aan de 142 naamloze kijkers, ben al heel tevreden, ik hoop dat jullie het mooi vonden.

      Comment


      • #4
        Re: vlinder

        Veel ruis, drukke achtergrond en een compo die niet lekker kijkt zijn voor mij de minpunten.
        Vlinder mocht ook wat beter uitgelicht zijn.
        Het takje uit de hoek is een kwestie van smaak, maar hier zeker niet mijn ding.

        Comment


        • #5
          Re: vlinder

          ik volg kohraya in zijn commentaar ,beter een eerlijke mening dan geen ,uit kritiek kan men bijleren
          ik weet ook dat fotograferen in een vlindertuin niet de ideale omstandigheden heeft ,maar wel mooie vlinders

          Comment


          • #6
            Re: vlinder

            Bedankt voor jullie eerlijke commentaar. Deze werd buiten de vlindertuin gevonden wel in de dierentuin maar niet in vlindertuin. Op het pad naar andere waar te nemen dieren, dus vrije natuur (misschien ook ontsnapt ?), (ook daarom heb ik een lichte , na het lezen van jullie commentaar een onterechte voorkeur ontwikkeld voor de deze). Werd genomen met Nikon coolpix P 7800. Misschien verklaart dit een beetje de geziene, aanwezige ruis.

            Comment


            • #7
              Re: vlinder

              vind dat de bloem waar de vlinder op zit, met te veel aandacht gaat strijken.
              beestje zelf is nl wat donker.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #8
                Re: vlinder

                Ja, Bouk inderdaad hij is nogal zwart. Ik had voor ik hem postte willen verlichten maar dan leek het of hij de schurft had. Dus liet ik hem dan maar zo. Aan een gitzwarte Afrikaan zeg je nu eenmaal,ook niet ik wens dat je wat bleker eruit ziet.

                Comment


                • #9
                  Re: vlinder

                  Alles is al gezegd, maar ik wil nog toevoegen dat de vlinder niet echt loskomt van de drukke BG.
                  De vlinder zit in een zeer mooie pose en de kleur van de bloem is ook ok hoor.

                  groetjes

                  moniq
                  groetjes, moniq (BD1321BE)

                  A picture paints a thousand words

                  Comment


                  • #10
                    Re: vlinder

                    Hartelijk dank Moniq ik heb het begrepen. Ik kap er gewoon mee. Ik heb heel de tijd in leugens geleefd, jullie schuld niet, de mijne. fotografie is mijn ding niet. Ik ga gewoonweg nog maar schilderen. Van harte dank aan allen.

                    Comment


                    • #11
                      Re: vlinder

                      Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk bericht
                      bedankt aan de 142 naamloze kijkers, ben al heel tevreden, ik hoop dat jullie het mooi vonden.
                      Ja, ik heb soms op twee beelden 700 kijkers en meer, zonder één letter of woord die geschreven wordt. Daar moet je leren mee leven man.

                      Pixelboy

                      Comment


                      • #12
                        Re: vlinder

                        . Het gaat daar niet om, maar om besef en inzicht, ik heb de som gemaakt en een zekere statistiek opgesteld. De conclusie getrokken. Dit is nu voorlopig. Ik werd toch steeds meer tot schilderen en creativiteit getrokken. Ik heb nu mijn richting denk ik gevonden. Dat is alles. Ik zal ook nog mensen tegen komen die het mooi en niet mooi vinden. En daar zal ik ook moeten aanvaarden. Het deze vlinder ben ik gewoonweg wakker geworden. En ze neemt me mee naar andere oorden. Dit is het laatste dat jullie nog van me horen. Wie mij wil vinden moet maar op Facebook zoeken. Daar ben ik ook en daar kan ik plaatsen wat ik maar wil. Hier kunnen geen schilderwerkjes geplaatst worden. Dus vaarwel

                        Comment


                        • #13
                          Re: vlinder

                          Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk bericht
                          ... De conclusie getrokken.
                          Dit is nu voorlopig.
                          Dus vaarwel
                          veel succes en ik steek een lichtje aan voor een mooie toekomst:

                          grt,bouk.
                          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                          Comment


                          • #14
                            Re: vlinder

                            Het was zeker niet mijn bedoeling u te ontmoedigen, maar in showcase is de commentaar soms wat strenger.
                            Fotografie is een leerproces. Kwestie van volharden ... veel oefenen en de theorie toepassen.
                            Maar ik wens je nog veel plezier met het schilderen (daar ken ik niets van ).

                            Comment


                            • #15
                              Re: vlinder

                              Dank u Bouk en kohraya, je moet je niet schuldig voelen. ik zal alleen nog in zw fotograferen en de rest kleur, (heb het aan iemand beloofd en dat moetnik,ook volbrengen) ga ik omzetten in schilderijen. Met schilderkunst kan je meer kanten op, zeerzeker als je beperkt ben.

                              Nu kom,ik niet meer. Maar ik wou niet dat je je schuldig voelt.

                              Comment

                              Working...
                              X