Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rode kaart

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Rode kaart

    Ook in de lagere reeksen wordt het spel hard gespeeld met als resultaat, een rode kaart.



    Bedankt om te kijken.

    Pixelboy

  • #2
    Re: Rode kaart

    goed shot.
    en een ieder in beeld.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Rode kaart

      Top, vooral de manier van uitstraling van de ref is leuk

      Comment


      • #4
        Re: Rode kaart

        Ja, vrouwelijke scheidsrechter, was zeer goed hoor, ze stond haar mannetje.

        Comment


        • #5
          Re: Rode kaart

          Oorspronkelijk geplaatst door pixelboy Bekijk bericht
          Ja, vrouwelijke scheidsrechter, was zeer goed hoor, ze stond haar mannetje.
          Ik twijfelde een beetje, maar dacht het ook. Doet ze goed en terecht dat ze zich niet laat doen. Ik moet toch ook weer eens lang de voetbalvelden gaan denk ik als ik deze foto zie

          Comment


          • #6
            Re: Rode kaart

            Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk bericht
            Ik twijfelde een beetje, maar dacht het ook. Doet ze goed en terecht dat ze zich niet laat doen. Ik moet toch ook weer eens lang de voetbalvelden gaan denk ik als ik deze foto zie

            S' morgens vroeg nu het begint te misten. Jeugdwedstrijden, knallers gegarandeerd !.

            Pixelboy

            Comment


            • #7
              Re: Rode kaart

              De fotograaf krijgt van mij twee rode kaarten. Eén voor het afsnijden van de voeten van een speler, één voor de scheefstand van de foto.
              Vriendelijke groet,

              Jos

              Comment


              • #8
                Re: Rode kaart

                Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
                De fotograaf krijgt van mij twee rode kaarten. Eén voor het afsnijden van de voeten van een speler, één voor de scheefstand van de foto.
                Jos,
                De neergehaalde spelers lag op enkele meters van mijne camera, als jij die met beide benen erop kan zetten met een 300mm dan ben je de held van de dag. Twee, de scheefstand rechtgezet en dan snij ik hem nog meer uit beeld, is dat dan beter.
                Maar de betere sportfotografen staan altijd langs de kant. Domme opmerking als je het mij vraagt.



                Pixelboy

                Comment


                • #9
                  Re: Rode kaart

                  Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
                  De fotograaf krijgt van mij twee rode kaarten. Eén voor het afsnijden van de voeten van een speler, één voor de scheefstand van de foto.
                  Rode kaarten gelijk?!

                  Gele kaart oke, en dan nog niet eens de omstandigheden kennen. Beide kaarten worden naderhand kwijtgescholden, al vind ik de rechtgezette foto wel beter als ik eerlijk ben.
                  En als ik nog een tip mag geven, druk de achtergrond ietsjes weg en accentueer de onderwerpen iets meer. Zo spreekt de foto meer, nu is er veel achtergrond wat het beeld wat rommelig maakt ondanks de schone achtergrond.

                  P.s. als ie weg moet, roep even!
                  Dan haal ik 'm gelijk weg.


                  Een hoop ouwe zooi
                  www.rbfoto.nl

                  Comment


                  • #10
                    Re: Rode kaart

                    Kom eens op zeg, allebei!

                    De een kan niet zo goed met kritiek omgaan en de ander is niet volwassen genoeg om met dat gegeven om te gaan en gaat van zich af trappen.

                    Wees allebei eens verstandig. Pixelboy: probeer kritiek eens als opbouwend te zien. Er valt genoeg te verbeteren aan de foto's, doe dat en ze worden nóg beter. Want ze zijn op zich prima, maar met wat verbetering gaan ze met sprongen vooruit.
                    Jos Vanhengel: wees eens wat beschaafder en als je iets niet aanstaat, laat het dan links liggen en ga verder. Als je het idee hebt dat je commentaar genegeerd wordt, steek er dan ook geen moeite meer in.

                    Nou, en nu weer over tot de orde van de dag.
                    Een hoop ouwe zooi
                    www.rbfoto.nl

                    Comment


                    • #11
                      Re: Rode kaart

                      Oorspronkelijk geplaatst door rooney Bekijk bericht
                      Kom eens op zeg, allebei!

                      De een kan niet zo goed met kritiek omgaan en de ander is niet volwassen genoeg om met dat gegeven om te gaan en gaat van zich af trappen.

                      Wees allebei eens verstandig. Pixelboy: probeer kritiek eens als opbouwend te zien. Er valt genoeg te verbeteren aan de foto's, doe dat en ze worden nóg beter. Want ze zijn op zich prima, maar met wat verbetering gaan ze met sprongen vooruit.
                      Jos Vanhengel: wees eens wat beschaafder en als je iets niet aanstaat, laat het dan links liggen en ga verder. Als je het idee hebt dat je commentaar genegeerd wordt, steek er dan ook geen moeite meer in.

                      Nou, en nu weer over tot de orde van de dag.
                      Ook mijn idee.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Rode kaart

                        Oorspronkelijk geplaatst door rooney Bekijk bericht
                        Kom eens op zeg, allebei!

                        De een kan niet zo goed met kritiek omgaan en de ander is niet volwassen genoeg om met dat gegeven om te gaan en gaat van zich af trappen.

                        Wees allebei eens verstandig. Pixelboy: probeer kritiek eens als opbouwend te zien. Er valt genoeg te verbeteren aan de foto's, doe dat en ze worden nóg beter. Want ze zijn op zich prima, maar met wat verbetering gaan ze met sprongen vooruit.
                        Jos Vanhengel: wees eens wat beschaafder en als je iets niet aanstaat, laat het dan links liggen en ga verder. Als je het idee hebt dat je commentaar genegeerd wordt, steek er dan ook geen moeite meer in.

                        Nou, en nu weer over tot de orde van de dag.
                        (Als mod klinkt dat als muziek in mijn oren.)

                        Volledig mee eens.
                        Dit is de enige en juiste ingesteldheid die hier zou moeten heersen.
                        Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Rode kaart

                          Toch erg jammer dat Pixelboy gestopt is....
                          Dat had niet gehoeven.
                          Een hoop ouwe zooi
                          www.rbfoto.nl

                          Comment


                          • #14
                            Re: Rode kaart

                            Oorspronkelijk geplaatst door rooney Bekijk bericht
                            Toch erg jammer dat Pixelboy gestopt is....
                            Dat had niet gehoeven.
                            Inderdaad.......
                            Groetjes, KC
                            www.sportbeelden.com

                            Comment


                            • #15
                              Re: Rode kaart

                              Oorspronkelijk geplaatst door rooney Bekijk bericht
                              Toch erg jammer dat Pixelboy gestopt is....
                              Dat had niet gehoeven.
                              Oorspronkelijk geplaatst door KCfoto Bekijk bericht
                              Inderdaad.......
                              Jaren aan een stuk heeft hij hier gepost, nooit was het hem teveel en vooral....................................hij heeft GEEN lange tenen.
                              Ik moet eerlijk toegeven, ik gaf hier omzeggens nooit mijn mening maar ik kon wel genieten van zijn heel mooie foto's.
                              Ik hoop dat hij nog terugkomt met foto's van de jeugdploegen van Club Brugge.
                              Wie zich niet naar behoren gedraagt op het forum zullen we deze in de toekomst de nodige tijd geven zich te bedenken om in de toekomst zulke conflicten te vermijden.
                              Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                              Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                              Comment

                              Working...
                              X