Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nostalgie op het veld

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nostalgie op het veld

    Genomen met een Petzval lens E.Suter-Basel gemonteerd met balg op Canon 5Dm2. Twee velden met pasgemaaid gras in Soordonk, Noord-Brabant.. Op één veld reed een tractor het gras te keren. Op het andere veld deze combinatie, een driejarige Belze knol die voor het eerst dit werkje wat onwennig mocht doen. (Daarom liep de boer langs de combinatie mee) Wat een contrast!
    .

    .
    Bedankt voor het kijken, Henk
    Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
    (BD1383NL)

  • #2
    Re: Nostalgie op het veld

    Ik had de combinatie paard-hooiwinder er graag helemaal op gehad. Anders best leuke foto.
    http://www.paulvanrooy.be

    Comment


    • #3
      Re: Nostalgie op het veld

      Mooie toning!

      Ik zou het werktuig er ook helemaal op gezet hebben, omdat het zo'n prachtig geheel vormt. Prachtige beesten. In mijn kinderjaren kende ik er nog een vijftal in mijn dorp...nu zie ik er steeds minder.

      Comment


      • #4
        Re: Nostalgie op het veld

        Oorspronkelijk geplaatst door Vropa Bekijk bericht
        Ik had de combinatie paard-hooiwinder er graag helemaal op gehad. Anders best leuke foto.
        Twee redenen dat ik het zo heb gedaan... het ging me voornamelijk om de 'knol' en bovendien, de 'voerman' zou dan ook op de foto gestaan hebben. Het is een paard van drie jaar oud dat dit werk voor het eerst deed, daarom liep de eigenaar mee en zat die niet op het wagentje. hij vertrouwde het nog niet erg....
        groetjes Henk
        Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
        (BD1383NL)

        Comment


        • #5
          Re: Nostalgie op het veld

          Nostalgie zoals ik heb vroeger kende. Schitterende plaat.

          Pixelboy

          Comment

          Working...
          X