Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waarschuwing voor sunsniper gebruikers!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Waarschuwing voor sunsniper gebruikers!

    Na een lange tijd veel plezier gehad te hebben van mijn Sunsniper, heb ik nu ontzettend veel spijt van de aankoop: de karabijnhaak is blijkbaar versleten geraakt, waardoor de camera los is geraakt van de riem. Resultaat: kapotte batterijgrip en een beschadigde flitser...
    Dus gebruikers van de sunsniper: controleer goed de bevestigingen op slijtage!
    EOS 5DIV+BG-E20; EOS 6D+BG-E13; EF70-200 L F4 IS USM; EF24-105 L F4 IS USM; EF 50 1.8 II, EF100 L F2.8 IS USM; 2x EX 580 II; ThinkTank Navigator; etc.

  • #2
    Re: Waarschuwing voor sunsniper gebruikers!

    Goed om zoiets te vermelden. Als je op het forum begint te zoeken, ga je heel wat soortgelijke problemen en mogelijke oplossingen tegenkomen. Check bv eens volgende topics:
    Forum voor discussies, vragen en antwoorden over accessoires van digitale camera's. Accessoires zijn zaken die rechtstreeks aan de camera kunnen gekoppeld worden zoals bv. flitsers, statieven, geheugenkaarten en ook fotoprinters maar geen pcs.

    Forum voor alles over (digitale) fotografie, maar wat niet in de overige forums past. Voor onderwerpen die niets met fotografie te maken hebben, kun je het forum Chit Chat gebruiken.

    Forum voor discussies, vragen en antwoorden over accessoires van digitale camera's. Accessoires zijn zaken die rechtstreeks aan de camera kunnen gekoppeld worden zoals bv. flitsers, statieven, geheugenkaarten en ook fotoprinters maar geen pcs.


    Zelf gebruik ik mijn Sun Sniper, met zelfgemaakte 'bescherming', maar enkel tijdens mijn vakanties aan zee, om bv een camera met zware tele mee te nemen.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #3
      Re: Waarschuwing voor sunsniper gebruikers!

      SunSniper heeft na een technisch onderzoek geconstateerd dat de karabijnhaak gebarsten is en verzoekt me een opgave van de schade te geven. Tevens zegden ze me toe een nieuwe strap toe te zenden. Ben benieuwd!
      EOS 5DIV+BG-E20; EOS 6D+BG-E13; EF70-200 L F4 IS USM; EF24-105 L F4 IS USM; EF 50 1.8 II, EF100 L F2.8 IS USM; 2x EX 580 II; ThinkTank Navigator; etc.

      Comment


      • #4
        Re: Waarschuwing voor sunsniper gebruikers!

        Hoe lang heb je die sniper?
        Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

        Comment


        • #5
          Re: Waarschuwing voor sunsniper gebruikers!

          nog geen twee jaar
          EOS 5DIV+BG-E20; EOS 6D+BG-E13; EF70-200 L F4 IS USM; EF24-105 L F4 IS USM; EF 50 1.8 II, EF100 L F2.8 IS USM; 2x EX 580 II; ThinkTank Navigator; etc.

          Comment


          • #6
            Re: Waarschuwing voor sunsniper gebruikers!

            Vorige week zelf een ongeval gehad met mijn sun sniper , Camera gevallen
            Like it Facebook
            Flikr
            Website Original Frame

            Comment


            • #7
              Re: Waarschuwing voor sunsniper gebruikers!

              Vergelijkbaar voorval gehad, als tester van de bal-bearing. NikonD700 met lens en flits tegen de grond.
              Sinds toen hebben ze een beperking qua gewicht op hun sniper bal-bearing staan.
              Hun verzekering heeft alle schade betaald.
              Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

              Comment


              • #8
                Re: Waarschuwing voor sunsniper gebruikers!

                Zelf ben ik heel tevreden met mijn BlackRapid.
                De musketon is van het type dat je dichtschroeft (zoals op een veiligheidsharnas).
                Voor elk gebruik controleer ik wel of alles nog goed vastzit.
                Ik gebruik die heel veel met de Df+80/200 op concerten, gaan joggen zou ik wel niet doen.
                Nikon Df

                Comment

                Working...
                X