Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

En we tellen weer af ;)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • En we tellen weer af ;)

    Watch the latest Apple event stream, and check out the archive of special event announcements for our products and services.
    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

  • #2
    Re: En we tellen weer af

    Naast de kwestie, maar we horen niks meer van die wijnaktie in de Colruyt... weet je nu al iets meer ?

    Comment


    • #3
      Re: En we tellen weer af

      De mijne de iPhone 4S is nog goed genoeg, en als ik een nieuwe nodig heb zal het terug de 4s of de 5s zijn.
      Die zullen dan wel wat goedkoper zijn en hoe groter ze worden hoe minder ik interesse ik heb, ik loop met geen sacoche rond hé.
      mvg FrançoisVM
      Canon 7D

      Comment


      • #4
        Hopelijk stappen ze eindelijk eens af van hun minischermpjes…..
        Last edited by Franciskine; 9 september 2014, 12:14.
        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

        Comment


        • #5
          Re: En we tellen weer af

          Allemaal geen last van. Ik heb nog nooit een Iphone gehad en zal er ook nooit een kopen. Protectionistisch volk is het, en ik moet er niet van weten.
          ______
          www.vue.photo

          Comment


          • #6
            Re: En we tellen weer af

            Ik koop er ook geen, geen denken aan….
            There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
            A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
            Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

            Comment


            • #7
              Re: En we tellen weer af

              Al die heisa omtrent smartphones de laatste paar jaren. En wat doe je ermee, waarschijnlijk alleen maar bellen en sms'en. Het geld kan je beter aan iets anders besteden, een soundbar/tv of een goede compact camera. Ik geef max 200€ aan een gsm en dan nog gebruik ik al die toeters en bellen niet.
              Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
              Mijn bird foto's en urbex foto's

              Comment


              • #8
                Re: En we tellen weer af

                Oorspronkelijk geplaatst door alex606 Bekijk bericht
                Al die heisa omtrent smartphones de laatste paar jaren. En wat doe je ermee, waarschijnlijk alleen maar bellen en sms'en. Het geld kan je beter aan iets anders besteden, een soundbar/tv of een goede compact camera. Ik geef max 200€ aan een gsm en dan nog gebruik ik al die toeters en bellen niet.
                Huh? Enkel bellen en smssen? Dat is juist wat ik het minste doe met mijn smartphone, de rest is veel belangrijker, afspraken, agenda, notities, email enz….. gebruik ik veel meer dan wat jij opnoemt…
                There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                Comment


                • #9
                  Re: En we tellen weer af

                  Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                  Naast de kwestie, maar we horen niks meer van die wijnaktie in de Colruyt... weet je nu al iets meer ?
                  Ook op de rode prijzen krijg je nog es korting
                  ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                  Si non, on devient bonbon
                  Et les gens nous mangent !"

                  Comment


                  • #10
                    Re: En we tellen weer af

                    Ik ben wel benieuwd, ik hoor bij dat "Protectionistisch volk"
                    Hoop alleen dat ie niet te groot word, scherm mag een maatje meer, maar een handsbediening is wel zo fijn!

                    Comment


                    • #11
                      Re: En we tellen weer af

                      Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                      Huh? Enkel bellen en smssen? Dat is juist wat ik het minste doe met mijn smartphone, de rest is veel belangrijker, afspraken, agenda, notities, email enz….. gebruik ik veel meer dan wat jij opnoemt…
                      Hier idem. En foto's en filmpjes bekijken van onze kinderen/kleinkinderen wanneer ze in het buitenland verblijven.
                      Leuk toch, je hebt ze precies dicht bij je ook al zitten ze duizenden km van huis.
                      En dat allemaal gratis dank zij WhatsApp .
                      Maar daarvoor moet je inderdaad kinderen/kleinkinderen hebben en ze ook nog eens graag zien hé.
                      Wij hebben allebei een smartdinges en bellen/sms'en er samen voor ongeveer 10 euro per maand mee...dus enkel bellen en sms'en......
                      En bellen en sms'en doen we bovendien enkel wanneer het dringend is en/of wanneer er geen andere mogelijkheid is om iemand gewoon te contacteren of te mailen.
                      De eerste keer dat ik of mijn vrouw, meer dan een paar minuten bellen moet nog komen.
                      Al die ellenlange telefoongesprekken zie ik trouwens niet meer als telefoneren, maar roddelfoneren .
                      Dat bellen en sms'en met onze smartphone is bij ons dus omzeggens nihil.

                      Comment


                      • #12
                        Re: En we tellen weer af

                        Jij niet hé... de Applemannen zijn protectionistisch volk. Eens je Apple gebruikt, moet je alles doen hoe zij het je opleggen. Mij niet gezien.
                        Ik doe trouwens ook alles via mijn smartphone. Onze hele organisatie binnen het gezin is op een gemeenschappelijke online kalender gebaseerd, zodat iedereen altijd weet wat wanneer wel of niet kan.

                        Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
                        Ik ben wel benieuwd, ik hoor bij dat "Protectionistisch volk"
                        Hoop alleen dat ie niet te groot word, scherm mag een maatje meer, maar een handsbediening is wel zo fijn!
                        ______
                        www.vue.photo

                        Comment


                        • #13
                          Re: En we tellen weer af

                          Moet iedereen weer verplicht aanschuiven in de winkel omdat er weer iets nieuw uitkomt waar een stukje fruit op afgebeeld is?
                          Ze zullen weer gouden zaken doen, en het "oude model" mag meteen gerecycleerd worden, want dat wordt totaal onbruikbaar zodra er een nieuw model van uitkomt.
                          http://barthuysmans.smugmug.com/
                          BD0338BE

                          Comment


                          • #14
                            Re: En we tellen weer af

                            Oorspronkelijk geplaatst door Cois Bekijk bericht
                            en als ik een nieuwe nodig heb zal het terug de 4s of de 5s zijn.
                            Hoe lang zal de 4S nog verkrijgbaar zijn?

                            Comment


                            • #15
                              Re: En we tellen weer af

                              Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
                              Moet iedereen weer verplicht aanschuiven in de winkel omdat er weer iets nieuw uitkomt waar een stukje fruit op afgebeeld is?
                              Ze zullen weer gouden zaken doen, en het "oude model" mag meteen gerecycleerd worden, want dat wordt totaal onbruikbaar zodra er een nieuw model van uitkomt.
                              Deed jij niet hetzelfde met de 70-200 lens van Canon? Was er met de eerste versie ineens niet te werken? Ieder zijn meug hoor.

                              Comment

                              Working...
                              X