Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Schommel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Schommel

    Het licht in de vorige foto viel voor sommige niet in de smaak. Wel hier is er nog eentje uit de reeks. Ben eens benieuwd.

    Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

  • #2
    Re: Schommel

    Heel mooi. Ik vind de lichtinval hier heel natuurlijk, zacht en mooi. Wat een mooie vlecht heeft dit model. Een heel klein minpuntje maar verandert niets aan de foto is dat de houding van het model, ze zit precies niet zo comfortabel.
    https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

    Comment


    • #3
      Re: Schommel

      Mooi, maar een rare achtergrond om een te schommelen wel. Geeft het iets surrealistisch.

      Comment


      • #4
        Re: Schommel

        Locatie is zeer mooi, het model ook, de pose is wat minder, niet zozeer omdat haar kruis ei zo na zichtbaar is, maar de lichtinval van rechts, een prachtige lichtinval trouwens, is beide enkels aan het opbranden (met wat bloemblaadjes op de grond).
        Durf ik het schrijven: de vallende bloemblaadjes/bloempjes vallen niet genoeg op.
        De setting heeft nochtans alles aan boord, de belichting (buiten de enkels) perfect, voor mij zeer goed mits wat puntjes.
        ...leeg...

        Comment


        • #5
          Re: Schommel

          Pose vind ik heel mooi, met die diagonaal in de benen en de ogen. Overbelichting op de benen komt duidelijk van de zon en stoort mij niet, integendeel. Knappe plaat.

          Comment


          • #6
            Re: Schommel

            Prachtig.
            Groetjes, Willy

            "Less is More"

            Comment


            • #7
              Re: Schommel

              Mooie plaat, en idd een beetje surealistisch but who cares

              Comment


              • #8
                Re: Schommel

                Oorspronkelijk geplaatst door Lieven Lema Bekijk bericht
                Locatie is zeer mooi, het model ook, de pose is wat minder, niet zozeer omdat haar kruis ei zo na zichtbaar is, maar de lichtinval van rechts, een prachtige lichtinval trouwens, is beide enkels aan het opbranden…....
                .
                TXS Lieven, inderdaad de pose had misschien beter geweest onder een andere hoek. Het leuke is dat ik die ook heb. dit is er eentje uit een serie. Deze opname is gemaakt met aanwezig licht en flits, waarbij ik vooral de lichtinval en schaduw werking op de grond wilde behouden. Uiteraard is hierbij haar enkel en deel van de voet belicht met zonlicht. De balans is dan niet makkelijk, het licht op de blanke huid zit hoog maar is niet uitgebrand, dat kan je nu wel niet zien en daarvoor zou je origineel moeten bekijken met histo zonder bewerkingen. Maar persoonlijk heb ik geen probleem met wat hoge lichten, zolang die maar natuurlijk liggen en niet het beeld overweldigen… Bedankt voor het commentaar
                Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

                Comment


                • #9
                  Re: Schommel

                  @ Leonide en Xafke,

                  Ja inderdaad het is een beetje surrealistisch , maar zo ben ik dan….ik probeer steeds standaard shots een andere touch te geven. Iedereen heeft wel al eens een schommel met een meisje gefotografeerd, maar wie deed het zo…..in een oud huis…
                  Dat juist ietsje anders , daar ben ik naar op zoek….(allez ja niet altijd)
                  Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

                  Comment


                  • #10
                    Re: Schommel

                    Oorspronkelijk geplaatst door Lieven Lema Bekijk bericht
                    ........... de pose is wat minder, niet zozeer omdat haar kruis ei zo na zichtbaar is......
                    geen idee wat dat betekend...?
                    ---
                    voor de rest met je eens.
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                    Comment


                    • #11
                      Re: Schommel

                      geslaagde prent, goed uitgedacht!
                      portfolio en workshops:
                      https://www.bennybulke.com/

                      Comment

                      Working...
                      X