Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eurosport hd

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Eurosport hd

    Ik heb last van haperingen in het geluid en dit alleen op eurosport hd. Nog mensen met dit probleem? 2 techniekers van telenet langs geweest en ze hebben niks kunnen vinden. Dan hebben ze maar besloten dat het aan de tv ligt omdat die het dolby signaal niet goed zou omzetten.
    Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
    Mijn bird foto's en urbex foto's

  • #2
    Re: Eurosport hd

    Ik heb dezelfde problemen . Het zal wel aan eurosport zelf liggen .

    Comment


    • #3
      Re: Eurosport hd

      Allez, ben ik blij dat ik niet de enige ben. Misschien een tip, je kan de audio op engels zetten en dan krijg je die haperingen niet. Omdat in het engels niet in dolby digital wordt uitgezonden.
      Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
      Mijn bird foto's en urbex foto's

      Comment


      • #4
        Re: Eurosport hd

        Hallo,

        Heb dit ook gehad en het lag aan een geluidsinstelling in de Telenet digicorder die ik aan had gezet omdat ik dacht dat dit beter zou zijn. Niet dus.
        Was wel met de oude digicorder. De nieuwe digicorder heeft minder parameters dan de oude op dat gebied.
        Helaas weet ik niet meer welke parameter dit was.

        mvg
        Marc
        Foto's = smaak & het moment. Daarom zal ik zelden commentaar geven op foto's. Sorry daarvoor.
        M.v.g. Marc

        Comment


        • #5
          Re: Eurosport hd

          heb je het op beide Eurosport..1 en 2..
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Eurosport hd

            Alleen eurosport 1 hd.
            Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
            Mijn bird foto's en urbex foto's

            Comment


            • #7
              Re: Eurosport hd

              Ik kijk niet zo vaak Eurosport maar nu wel naar tennis US Open. Ik heb dit ook en had dat vroeger ook al gemerkt. Net alsof soms het geluid door een ventilator wordt gejaagd .

              Comment

              Working...
              X