Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

4g

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 4g

    Hoe kan je zien aan een gsm of je in 4g aan het surfen bent? Heb een xperia z1 compact.

    En iemand een idee of er in limburg al 4g dekking is?
    Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
    Mijn bird foto's en urbex foto's

  • #2
    Re: 4g

    Mijn s4 mini duidt in de notificatiebalk aan of 4g, h+ of iets anders, zoals edge.
    En ja, in Limburg is 4g, maar overal? Voor welke provider wil je dat weten?

    Comment


    • #3
      Re: 4g

      Ah merci. Ik ben bij telenet.
      Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
      Mijn bird foto's en urbex foto's

      Comment


      • #4
        Re: 4g

        Even op google ingegeven 'telenet 4g dekking' en hier op uitgekomen : http://klantenservice.telenet.be/con...-is-4g-dekking

        Comment


        • #5
          Re: 4g

          Ik heb ook een S4 mini en ben ook bij telenet... en hun 4G dekking is een ramp als je onderweg bent...
          Op mijn vast woon/werk traject (Leuven-Mechelen) schakelt het toestel automatisch over van 4G naar 3 of 2G, telkens met een bibbertje van het toestel.
          Dat wil zeggen dat wanneer deze in mijn zak zit ik per rit telkens 4 of 5 keer het gevoel heb dat ik een SMS krijg..
          Telenet is al 5 weken mijn dossier aan t behandelen wegens aanhoudende netwerkdrops en problemen.
          Hun laatste bericht naar mij was de melding dat ik mijn netwerk moest vastzetten op 2G om het beste bereik te krijgen...De 4G werken zouden in mijn regio nog een 3tal maanden duren.

          Bezint eer ge begint...
          Voila, bij deze heb ik mijn hart nog eens kunnen luchten.

          On topic, 4G komt inderdaad in beeld.

          Groeten!

          Comment


          • #6
            Re: 4g

            Hier komt er LTE op...
            Groeten,

            Polleke

            Comment

            Working...
            X