Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Yn560 tx

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Yn560 tx

    Hallo allemaal,

    heeft er iemand al ervaring met dit speelgoed?
    Deze zou de YN560 III aansturen en dan kan je de bediening van doen op je camera.

    Lijkt mij zeer interessant maar ik wou toch eens horen of iemand dit al getest heeft.

    http://flashhavoc.com/yongnuo-yn560-tx-revealed/

    Bedankt!
    - A Point Of View -

  • #2
    Re: Yn560 tx

    Ik heb ze in bestelling (1 x TX + 2 x YN560III), de spullen moeten wel nog van Hong-Kong komen. Hopelijk werkt dat zo goed als het voorgesteld wordt. Remote power/zoom zou vreselijk handig zijn, zeker met softboxen. Wel jammer dat de TX geen AF-assist light ingebouwd heeft, imho toch wel een stommiteit van Yongnuo om dat niet te doen.
    David Leemans
    Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

    Comment


    • #3
      Re: Yn560 tx

      Ik gebruik die sinds enkele weken (werd op amper één week tijd geleverd vanuit HK!) en ben daar super tevreden van.
      Ik heb twee YN560III's en na 5 minuutjes knopjes duwen met de handleiding erbij waren die ingesteld.
      Vanaf dan gaat alles héél gemakkelijk. Groep selecteren en gewoon de instellingen aanpassen vanop de transmitter ipv op de flits. De lay-out is hetzelfde, dus je moet niet zoeken.
      De flitsen reageren onmiddellijk en nog geen mis-fires gehad.
      Voor de prijs moet je het ook niet laten: amper 40 euro.
      Ik zou niet twijfelen...
      www.bigducksix.be

      Comment


      • #4
        Re: Yn560 tx

        Oorspronkelijk geplaatst door BigDuckSix Bekijk bericht
        Ik gebruik die sinds enkele weken (werd op amper één week tijd geleverd vanuit HK!) en ben daar super tevreden van.
        Ik heb twee YN560III's en na 5 minuutjes knopjes duwen met de handleiding erbij waren die ingesteld.
        Vanaf dan gaat alles héél gemakkelijk. Groep selecteren en gewoon de instellingen aanpassen vanop de transmitter ipv op de flits. De lay-out is hetzelfde, dus je moet niet zoeken.
        De flitsen reageren onmiddellijk en nog geen mis-fires gehad.
        Voor de prijs moet je het ook niet laten: amper 40 euro.
        Ik zou niet twijfelen...
        Ik heb de mijne ook net ontvangen, het instellen ging inderdaad zeer vlot, ook de handleiding vond ik redelijk duidelijk. Ga ze nu wat uitgebreid proberen testen. Ik ben benieuwd tot welke sluitertijd ze kunnen reageren. Ik dacht dat ik ergens had gelezen dat het systeem soms te traag zou zijn bij 1/160.

        Maar goed, wat ik er al mee heb gedaan ging perfect.
        - A Point Of View -

        Comment


        • #5
          Re: Yn560 tx

          Heb de mijne ook vandaag ontvangen. Ziet er allemaal goed uit, de TX unit is licht, en kleiner dan ik dacht. Vond het wel niet logisch dat je in eerste instantie geen groep kon instellen op een YN560 III, dat is nu toch net een vitale functie. Blijkt dat je de flitser eerst moet "activeren" via de TX (2 knoppen indrukken), en dan kan je op de flitser een groep instellen. Daarna kan je op de flitsers de groep wijzigen naar believen.
          Remote power/zoom instellen is reuze handig, en de settings gaan onmiddellijk naar de flitsers. Goed spul
          David Leemans
          Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

          Comment


          • #6
            Re: Yn560 tx

            Oorspronkelijk geplaatst door Rizz Bekijk bericht
            . Ik dacht dat ik ergens had gelezen dat het systeem soms te traag zou zijn bij 1/160.
            Icm met mijn antieke 300D haal ik 1/250s. Vanaf 1/320s is er een zwarte band.
            David Leemans
            Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

            Comment


            • #7
              Re: Yn560 tx

              Blijkbaar was het besteldag vandaag, heb mijn bestelling ook ontvangen, Heb er deze namiddag even met gespeeld en ziet er veelbelovend uit.
              Had ook reeds de 622C tX besteld en ook deze voldoet prima. Ik denk dat ik nog een paar 560III 's zal aan schaffen
              Sony A7III & Sony A7 RIII
              Sony FE 70-200 f4.0 , Sony FE 24-70 f4.0, Sony FE 16-35 f4.0 , Sony FE 24-105 f4.0 , Sony FE85mm f1.8 , Sony 135 f1.8 GM , Sony FE 90mm Macro ,

              Comment


              • #8
                Re: Yn560 tx

                Oorspronkelijk geplaatst door dleemans Bekijk bericht
                Icm met mijn antieke 300D haal ik 1/250s. Vanaf 1/320s is er een zwarte band.
                Staat jouw flitser dan op volle kracht? Of maakt dit geen verschil uit?
                Ga het dit weekend eens uitgebreid proberen testen.
                - A Point Of View -

                Comment


                • #9
                  Re: Yn560 tx

                  Oorspronkelijk geplaatst door BigDuckSix Bekijk bericht
                  Ik gebruik die sinds enkele weken (werd op amper één week tijd geleverd vanuit HK!) en ben daar super tevreden van.
                  ...
                  Via welke site besteld ?
                  Logica brengt je van A naar B, fantasie brengt je overal, en anders pak je de motorfiets.... of bezoek je www.docraphotography.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: Yn560 tx

                    Ik heb ze besteld via cameranu.nl en had ze op 3 of 4 dagen.
                    - A Point Of View -

                    Comment


                    • #11
                      Re: Yn560 tx

                      Oorspronkelijk geplaatst door Rizz Bekijk bericht
                      Staat jouw flitser dan op volle kracht? Of maakt dit geen verschil uit?
                      Ga het dit weekend eens uitgebreid proberen testen.
                      Flits stond zeker niet op full power, was 1/4 of 1/8.
                      David Leemans
                      Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

                      Comment


                      • #12
                        Re: Yn560 tx

                        Oorspronkelijk geplaatst door Rizz Bekijk bericht
                        Ik heb ze besteld via cameranu.nl en had ze op 3 of 4 dagen.
                        Leuk dat je ze zo snel hebt, maar bij cameranu betaal je teveel. In Hong-Kong zijn ze véél goedkoper. Levertijd is dan wel 15-17 dagen.
                        David Leemans
                        Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

                        Comment


                        • #13
                          Re: Yn560 tx

                          Oorspronkelijk geplaatst door Nickel Bekijk bericht
                          Via welke site besteld ?
                          ik heb de mijne besteld via ebay, bij jianisi-equipment, vlotte levering en goedkoop

                          ongeveer 10 dagen levering
                          Sony A7III & Sony A7 RIII
                          Sony FE 70-200 f4.0 , Sony FE 24-70 f4.0, Sony FE 16-35 f4.0 , Sony FE 24-105 f4.0 , Sony FE85mm f1.8 , Sony 135 f1.8 GM , Sony FE 90mm Macro ,

                          Comment


                          • #14
                            Re: Yn560 tx

                            Thx . .
                            Logica brengt je van A naar B, fantasie brengt je overal, en anders pak je de motorfiets.... of bezoek je www.docraphotography.be

                            Comment

                            Working...
                            X