Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

test 'gier en nu' hernomen

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • test 'gier en nu' hernomen


    het verder bouwen in de vorige discussie wordt wat verwarrend, vandaar deze nieuwe poging ;
    alvast bedankt voor de hulp ;
    de aanhouder wint

  • #2
    Re: test 'gier en nu' hernomen

    Moderator Note: Voilà: ook hier, test geslaagd. Perfecte grootte en de foto bevat nog alle exifwaarden. Ook deze topic gaat dicht, zodat je mag herposten in de Fotohoek, waar je eventueel commentaar kunt krijgen op je foto's.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #3
      Re: test 'gier en nu' hernomen

      bedankt voor de assistentie !

      Comment


      • #4
        Re: test 'gier en nu' hernomen

        Moderator Note: Nog één tipje ter afsluiting: als je vóór en achter je IMG-tags nog CENTER-tags aanbrengt, dan staat je foto netjes in het midden.
        Zo zal je foto van hierboven:

        HTML-code:
        [IMG]https://dl.dropbox.com/s/yxcllrd6lylbjhb/0064-1024-1.jpg?dl=0[/IMG]
        Moderator Note: er met de CENTER-tags erbij:

        HTML-code:
        [CENTER][IMG]https://dl.dropbox.com/s/yxcllrd6lylbjhb/0064-1024-1.jpg?dl=0[/IMG][/CENTER]
        Moderator Note: er zo uitzien:

        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment


        • #5
          Re: test 'gier en nu' hernomen

          Moderator Note: er met de CENTER-tags erbij:

          HTML-code:
          [CENTER][IMG]https://dl.dropbox.com/s/yxcllrd6lylbjhb/0064-1024-1.jpg?dl=0[/IMG][/CENTER]
          Maar dan zónder spaties in de code.
          Vriendelijke groet,

          Jos

          Comment


          • #6
            Re: test 'gier en nu' hernomen

            Klopt; in een dergelijke code mogen nooit spaties voorkomen. Maar in mijn code staan er ook geen.
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

            Comment


            • #7
              Re: test 'gier en nu' hernomen

              Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
              Klopt; in een dergelijke code mogen nooit spaties voorkomen. Maar in mijn code staan er ook geen.
              In de HTML-code zie ik twee spaties, tussen de Center- en IMG-knoppen.
              Last edited by Jos Vanhengel; 5 september 2014, 13:30.
              Vriendelijke groet,

              Jos

              Comment


              • #8
                Re: test 'gier en nu' hernomen

                Heb je al eens geprobeerd te kopiëren en te plakken, want dat is het eerste wat ik deed na jouw opmerking. Ik denk dat het is omdat die html code gebruik maakt van een niet-proportioneel font (alle letters/spaties even breed), en dat het daarom lijkt alsof er spaties zijn.
                BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                Comment

                Working...
                X