Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jump

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Jump

    Last edited by Rosse; 15 september 2014, 20:47.
    Met mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.

  • #2
    Re: Jump

    Wat dacht je, het is niets, laat ik uhm maar zo klein mogelijk zien?

    Comment


    • #3
      Re: Jump

      Ik krijg deze niet groter met image shack ofwel moet ik betalen? Vroeger ging dat wel.
      Met mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.

      Comment


      • #4
        Re: Jump

        Oorspronkelijk geplaatst door Rosse Bekijk bericht
        Ik krijg deze niet groter met image shack ofwel moet ik betalen? Vroeger ging dat wel.
        Gebruik BD sizer en Tinypic. Volledig gratis.

        Comment


        • #5
          Re: Jump

          Effe depanneren:

          [IMG]XXX[/IMG]
          Als je een andere host hebt, laat het me weten. Dan haal ik deze weg.

          Niks zo handig als een eigen webruimte (bv.: klik!).

          Kleuren nogal fel gesatureerd en krap in 't kader. Eentje voor KC, dus.
          Last edited by Jos Vanhengel; 16 september 2014, 18:12.
          Vriendelijke groet,

          Jos

          Comment


          • #6
            Re: Jump

            Oorspronkelijk geplaatst door pixelboy Bekijk bericht
            Gebruik BD sizer en Tinypic. Volledig gratis.
            Gebruik Tinypic eens in de zoekfunctie van deze site. Daar zijn heel wat problemen geweest met bestandsgroottes (in kilobytes) die begonnen te slinken, waardoor de kwaliteit van de foto's hard achteruit ging.
            Of dat nu nog zo is, weet ik niet. Dat kan je best zelf controleren.
            Vriendelijke groet,

            Jos

            Comment


            • #7
              Re: Jump

              Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
              Gebruik Tinypic eens in de zoekfunctie van deze site. Daar zijn heel wat problemen geweest met bestandsgroottes (in kilobytes) die begonnen te slinken, waardoor de kwaliteit van de foto's hard achteruit ging.
              Of dat nu nog zo is, weet ik niet. Dat kan je best zelf controleren.
              Ik gebruik TinyPic voor de foto's op deze site te plaatsen. Heb nog geen problemen gekend.

              Pixelboy

              Comment


              • #8
                Re: Jump

                Het juiste actiemoment, en dus een prima foto. De versie van Jos dan.

                Comment


                • #9
                  Re: Jump

                  Bedankt voor de info. Zal eens zien als telenet terug werkt hier dat ik de foto's groter krijg.
                  Met mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Jump

                    Gelukt
                    Met mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.

                    Comment

                    Working...
                    X