Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Caroline

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Caroline



    Mvg


    Jeannot

  • #2
    Re: Caroline

    Nice natural en pastel kleurenpallet….maar waarom zie ik jou als ik naar de dame kijk ? Die ogen doen me voor de een of andere reden aan gNO denken….
    Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

    Comment


    • #3
      Re: Caroline

      Een ingetogen blik, prachtige kleurstelling, achtergrond beetje onrustig. Maar dat past wel bij gNo haha...
      Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
      (BD1383NL)

      Comment


      • #4
        Re: Caroline

        De schaduw achter het hangplantje aan de muur leidt mij vreselijk af. In de eerste instantie is het net of ik dubbel kijk en pas daarna wordt mijn blik getrokken naar het mooie deel van de foto
        http://www.smuttynose.nl

        Comment


        • #5
          Re: Caroline

          Meestal vraag ik me af, zou het model er wel tevreden mee zijn, en ik denk in dit geval zeker. Dus ga ik niet vitten over schaduwen en details etc. noch over aantast trekken, want die ogen zuigen je gewoon naar het onderwerp (altijd die ogen).
          Hier staat een sprekend portret van een warm mens. Dikke
          ...leeg...

          Comment


          • #6
            Re: Caroline

            Oorspronkelijk geplaatst door flashsplash Bekijk bericht
            Nice natural en pastel kleurenpallet….maar waarom zie ik jou als ik naar de dame kijk ? Die ogen doen me voor de een of andere reden aan gNO denken….
            Ja, dat ben ik met een pruik ;-)

            Comment


            • #7
              Re: Caroline

              Je hebt zekers nog veel pijn van het harsen Jeannot...? LOL (alweer)
              Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
              (BD1383NL)

              Comment


              • #8
                Re: Caroline

                Zacht licht van boven, ingeflitst van op je toestel en dan een beetje opgelicht in nabewerking.
                En net dat laatste is net iets teveel geweest.
                De schaduw is iets dat je erbij moet nemen of je moet (zoals eerder deze week al besproken in een ander topic) ofwel met een bracket werken ofwel je shot in een ruim landschap nemen en dan nadien croppen tot een portret. Voor mij is dat niet zo storend.

                Wat ik wel zou doen is het contrast herstellen.

                Comment


                • #9
                  Re: Caroline

                  Oorspronkelijk geplaatst door xafke Bekijk bericht
                  Zacht licht van boven, ingeflitst van op je toestel en dan een beetje opgelicht in nabewerking.
                  En net dat laatste is net iets teveel geweest.
                  De schaduw is iets dat je erbij moet nemen of je moet (zoals eerder deze week al besproken in een ander topic) ofwel met een bracket werken ofwel je shot in een ruim landschap nemen en dan nadien croppen tot een portret. Voor mij is dat niet zo storend.

                  Wat ik wel zou doen is het contrast herstellen.
                  sta ik volledig achter en klopt tot in het detail dat is een uitleg waar men iets aan heeft cé ;-)

                  Comment

                  Working...
                  X