Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fujifilm X-T1 ofwel Panasonic Lumix DMC-GX7

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fujifilm X-T1 ofwel Panasonic Lumix DMC-GX7

    In het dia-tijdperk had ik een Canon AE1, maar momenteel ligt die in de vitrinekast ;-).
    Mijn huidige toestel is een Canon Powershot G3 (okee, de batterij loopt nu heel snel leeg, en ik heb me altijd geërgerd aan de traagheid van de autofocus, en de toch beperkte mogelijkheden...
    Nu ben ik op zoek gegaan naar een even draagbaar alternatief, en was reeds gevallen op de Sony RX100-III of de Fujifilm X30.

    Echter, na wat verder zoeken ben ik gestuit op de Fuji X-T1 en de Panasonic Lumix DMC-GX7, die me beiden heel erg aantrekken.
    Over de X-T1 heb ik al heel veel interessante feedback gelezen en fantastische foto's (o.m. van jaja), maar nu zou ik graag eens feedback horen van mensen die toevallig met beide toestellen ervaringen hebben ?

    Alvast bedankt !

  • #2
    Re: Fujifilm X-T1 ofwel Panasonic Lumix DMC-GX7

    Oorspronkelijk geplaatst door ShootIt Bekijk bericht
    In het dia-tijdperk had ik een Canon AE1, maar momenteel ligt die in de vitrinekast ;-).
    Mijn huidige toestel is een Canon Powershot G3 (okee, de batterij loopt nu heel snel leeg, en ik heb me altijd geërgerd aan de traagheid van de autofocus, en de toch beperkte mogelijkheden...
    Nu ben ik op zoek gegaan naar een even draagbaar alternatief, en was reeds gevallen op de Sony RX100-III of de Fujifilm X30.

    Echter, na wat verder zoeken ben ik gestuit op de Fuji X-T1 en de Panasonic Lumix DMC-GX7, die me beiden heel erg aantrekken.
    Over de X-T1 heb ik al heel veel interessante feedback gelezen en fantastische foto's (o.m. van jaja), maar nu zou ik graag eens feedback horen van mensen die toevallig met beide toestellen ervaringen hebben ?

    Alvast bedankt !
    hey
    ik heb ook de G3 en ook hier tijd voor ene vervanger, ik ben wat beperkter in budget want heb al een DSLR (die ook aan vernieuwing is) dus ga ik voor
    een Fz200 van panasonic.
    Over de sony heel veel lovende commentaren gelezen maar die is kwa prijs buiten mijn budget.

    Comment


    • #3
      Re: Fujifilm X-T1 ofwel Panasonic Lumix DMC-GX7

      Het hangt denk ik een beetje van de objectieven af die je zou willen hebben. De kitlenzen van Fuji, met name de 2.8-4.0 18-55mm bieden een zeer gunstige prijs-kwaliteitsverhouding, met name gekocht in kits met wat oudere modellen zoals de X-E1.
      Sony en Olympus
      Fotoseries

      Comment

      Working...
      X