Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

prijs schoonmaak appartement

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • prijs schoonmaak appartement

    Hallo,

    ik had graag even gepolst of er hier appartement bewoners zijn en wat die betalen aan maandelijkse schoonmaak van de gemeenschappelijke delen? Ik woon zelf in Antwerpen, en wij betalen ongeveer 1300 euro per maand voor de maandelijkse schoonmaak. Da's iedere week de gelijkvloers en tweewekelijks de trappen en overlopen. Dit in een gebouw van zeven verdiepingen en veertien appartementen. Precies nogal een taboe op het internet... Zo goed als nikske over terug te vinden
    Nikon D90

  • #2
    Re: prijs schoonmaak appartement

    1300 Euro per maand?????
    "Just do it !"

    http://jr52.be/index.html

    Comment


    • #3
      Re: prijs schoonmaak appartement

      Da's voor de gemeenschap hé. Dus 1300 gedeeld door ongeveer 14 is mijn aandeel
      Nikon D90

      Comment


      • #4
        Re: prijs schoonmaak appartement

        Op datum van 30/09/2013 een totaal van 2800,68 euro voor een gebouw van 32 appartementen.
        Of 233,39 euro per maand.
        Alles wordt hier wekelijks gedaan: trappen, hallen, kelders, de lift; het glas van de deuren, spiegel in lift enz.
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

        Comment


        • #5
          Re: prijs schoonmaak appartement

          Oorspronkelijk geplaatst door pnobels Bekijk bericht
          Da's voor de gemeenschap hé. Dus 1300 gedeeld door ongeveer 14 is mijn aandeel
          imho: "schandalig duur"
          Bekijk eens hun werkuren.
          Hoeveel appartementen? 14?
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

          Comment


          • #6
            Re: prijs schoonmaak appartement

            Allemaal belachelijk veel. Ik betaal hier niets aan kosten, en word 1maal per week gepoetst + vuil buiten gezet. dit in een blok van 7 appartementen.
            Life through a lens..

            Comment


            • #7
              Re: prijs schoonmaak appartement

              Hier in Spanje zitten wij in een residentie met 124 woningen (grote en kleine door mekaar). Voor de schoonmaak van de gemeenschappelijke delen betalen wij 1450€/maand +BTW.
              Dit is een tweejarig contract dat binnenkort afloopt en afgesloten is door de syndicus, voor er een eigenaarsvereniging was.
              Ik ben hier voorzitter van de eigenaarsvereniging geworden en heb zopas offertes gevraagd bij 2 andere firma's. De ene vraagt voor hetzelfde werk 560€, en de andere 540€ ! Volgens mij heeft iemand van ons syndicusbureau een dikke commissie gekregen ! Die dure vogel vliegt buiten. Dat bespaart ons jaarlijks bijna 11.000€. De syndicus zal er niet blij om zijn.

              Comment


              • #8
                Re: prijs schoonmaak appartement

                Oorspronkelijk geplaatst door Kevin1602 Bekijk bericht
                Allemaal belachelijk veel. Ik betaal hier niets aan kosten, en word 1maal per week gepoetst + vuil buiten gezet. dit in een blok van 7 appartementen.
                Waar wordt er buiten Merksplas, Wortel, Begijnenstraat, enz gratis gepoetst ?

                Kan ook al in je huishuur verrekend zitten. De eigenaar betaalt dan door aan de syndicus.

                Comment


                • #9
                  Re: prijs schoonmaak appartement

                  Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
                  Hier in Spanje zitten wij in een residentie met 124 woningen (grote en kleine door mekaar). Voor de schoonmaak van de gemeenschappelijke delen betalen wij 1450€/maand +BTW.
                  Dit is een tweejarig contract dat binnenkort afloopt en afgesloten is door de syndicus, voor er een eigenaarsvereniging was.
                  Ik ben hier voorzitter van de eigenaarsvereniging geworden en heb zopas offertes gevraagd bij 2 andere firma's. De ene vraagt voor hetzelfde werk 560€, en de andere 540€ ! Volgens mij heeft iemand van ons syndicusbureau een dikke commissie gekregen ! Die dure vogel vliegt buiten. Dat bespaart ons jaarlijks bijna 11.000€. De syndicus zal er niet blij om zijn.
                  Heb ik 10 jaar gedaan collega
                  Ik weet niet alles maar toch genoeg
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

                  Comment


                  • #10
                    Re: prijs schoonmaak appartement

                    Oorspronkelijk geplaatst door pnobels Bekijk bericht
                    Hallo,

                    ik had graag even gepolst of er hier appartement bewoners zijn en wat die betalen aan maandelijkse schoonmaak van de gemeenschappelijke delen? Ik woon zelf in Antwerpen, en wij betalen ongeveer 1300 euro per maand voor de maandelijkse schoonmaak. Da's iedere week de gelijkvloers en tweewekelijks de trappen en overlopen. Dit in een gebouw van zeven verdiepingen en veertien appartementen. Precies nogal een taboe op het internet... Zo goed als nikske over terug te vinden
                    Eén raad, zo rap mogelijk verhuizen....man, man, man. Jij betaalt dus bijna 100 euro per maand om de gemeenschappelijke delen te kuisen van 14 appartementen ??
                    Ben je zeker dat in die prijs niet nog één en ander begrepen is buiten het kuisen ?
                    Indien niet dan vrees ik voor jullie dat de syndic daar een aardige bijverdienste heeft.

                    PS Eén van onze kinderen heeft een drietal jaar op een appartement gewoond. Drie verdiepingen met op elke verdieping vier appartementen (12 appartementen dus, bijna net zoals bij jullie).
                    Daar was een soort stilzwijgende overeenkomst dat elk van de huurders, met een beurtrol, het gemeenschappelijk deel van elk verdiep wekelijks kuiste.
                    Dus om de vier weken een half uurtje werk. Soms kan het toch zo eenvoudig zijn niet.
                    Last edited by Guest17; 1 september 2014, 23:28.

                    Comment


                    • #11
                      Re: prijs schoonmaak appartement

                      Dat kuisen via een beurtrol kennen we ook: gaf aanleiding tot conflicten.

                      Wat WEL zou kunnen is dat de poetsmiddelen extra zijn en 'mede' het totaal bepalen; 't blijft toch peperduur imo.
                      Heb het zelfs meegemaakt dat ze een product gebruikten zoals in de ziekenhuizen... de geur was navenant.
                      Last edited by theokus; 1 september 2014, 23:51.
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

                      Comment


                      • #12
                        Re: prijs schoonmaak appartement

                        Oorspronkelijk geplaatst door Kevin1602 Bekijk bericht
                        Allemaal belachelijk veel. Ik betaal hier niets aan kosten, en word 1maal per week gepoetst + vuil buiten gezet. dit in een blok van 7 appartementen.
                        Misschien in 't zwart.
                        Leeft en LAAT LEVEN !

                        Comment


                        • #13
                          Re: prijs schoonmaak appartement

                          Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                          Dat kuisen via een beurtrol kennen we ook: gaf aanleiding tot conflicten.
                          Inderdaad, je moet eens appartementen verhuren in Brussel, dan zal je wel beter weten hé...
                          Leeft en LAAT LEVEN !

                          Comment


                          • #14
                            Re: prijs schoonmaak appartement

                            Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
                            Inderdaad, je moet eens appartementen verhuren in Brussel, dan zal je wel beter weten hé...
                            Misschien wat goeie raad
                            Kunt beter investeren in studentenkoten in bijv. Leuven.
                            Eenvoudig maar stevig materiaal gebruiken en meer rendement per m².
                            Nog iets?
                            Ja
                            Verhuren aan Chinezen.
                            Kapitaalkrachtig en goed opgevoed.
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

                            Comment


                            • #15
                              Re: prijs schoonmaak appartement

                              Is die 1300€/maand alles wat jullie betalen, of is dat enkel voor het poetsen.?
                              Denk ook aan andere kosten in het gebouw.
                              - maandelijks liftonderhoud
                              - elektriciteitsrekening voor lift, verlichting trapzaal + garage
                              - waterrekening (vaste kosten hoger dan verbruik)

                              Comment

                              Working...
                              X