Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

What have I done?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • What have I done?

    Voor wie de andere gezien heeft, had me weer eens vergist.

    Last edited by Lieven Lema; 30 augustus 2014, 10:49.
    ...leeg...

  • #2
    Re: What have I done?

    Schitterende snoet!!! En veel kleurtjes!

    Comment


    • #3
      Re: What have I done?

      Door de belichting heeft ze twee verschillend gekleurde armpjes.

      Desalniettemin, een goeie actrice in een plezant plaatje. Geschikt voor de bredere glimlach.
      Vriendelijke groet,

      Jos

      Comment


      • #4
        Re: What have I done?

        Is wel grappig.
        "Just do it !"

        http://jr52.be/index.html

        Comment


        • #5
          Re: What have I done?

          Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
          Door de belichting heeft ze twee verschillend gekleurde armpjes.
          Natuurlijk Jos, wat denk je dat de zon doet, behalve belichten ook schaduw werpen, wat een stompzinnige opmerking, flitsen doen dat ook.
          ...leeg...

          Comment


          • #6
            Re: What have I done?

            Oorspronkelijk geplaatst door Lieven Lema Bekijk bericht
            Natuurlijk Jos, wat denk je dat de zon doet, behalve belichten ook schaduw werpen, wat een stompzinnige opmerking, flitsen doen dat ook.
            Zo zwaar in het verweer ?????
            "Just do it !"

            http://jr52.be/index.html

            Comment


            • #7
              Re: What have I done?

              Knap Lieven . Goed op de foto gezet en wat een leuke expressie heeft het kind
              Nikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150

              Comment


              • #8
                Re: What have I done?

                Goede insteek, expressie etc…. belichting vind ik boring…vooral die knal witte (252,254,253) achtergrond…. heeft teveel weg van een pakshot.

                Je zegt "wat denk je dat de zon doet, behalve belichten ook schaduw werpen"…. Heel juist, maar daar merk ik dus weinig van. Je hebt gekozen voor een vrij vlakke belichting ( kan best). Maar dan mag je ook wel het commentaar verwachten wat die arm betreft. Daar heeft Jos in gelijk. Mocht je nu met licht en schaduw hebben gewerkt dan was dat een ander verhaal. Ik meen een kruisbelichting te zien, waarbij je de rechtse (kijker) bron wat lager hebt staan (vermogen) en dat is de oorzaak van de donkere arm. Niet de schaduw……

                Het verschil in kruisbelichting is best te merken onder de kin/hals…daar zie het effect.

                Nu verder is dit wel een leuke foto…..
                Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

                Comment

                Working...
                X