Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vreemde vliegende voorwerpen?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vreemde vliegende voorwerpen?

    Vanavond ga ik met mijn vrouw wandelen rond 21.30. Op 10 minuten tijd passeren ons in de lucht twee vliegende voorwerpen aan een zeer gelijkmatige snelheid. Ze vliegen allebei onder het wolkendek en geven een oranjeachtig licht af. Er is geen geluid te horen, een vliegtuig dat even later passeert horen we wel. De snelheid van de voorwerpen is niet zo traag als een satelliet, maar ook niet zo snel als een vliegtuig. Dit was in Wilsele tegen Leuven. Vliegrichting van ZW naar NO.
    Weet iemand wat wij gezien hebben?

    Raf

  • #2
    Re: Vreemde vliegende voorwerpen?

    Oorspronkelijk geplaatst door Rafke Bekijk bericht
    Weet iemand wat wij gezien hebben?
    Een UFO natuurlijk (letterlijk).
    Waarschijnlijk van die "wensballonnen". Papieren ballon met een vuurtje er in. Twee, zelfde snelheid, geruisloos...Zuidwestenwind vandaag...
    bye, Maurice
    https://on4bam.com/
    Nikon D7500

    Comment


    • #3
      Re: Vreemde vliegende voorwerpen?

      Misschien een beetje ver uit de richting, maar zou het eventueel niets te maken kunnen gehad hebben met het jaarlijks vuurwerk dat met Aarschot kermis plaats vind?alhoewel dit pas om 22u00 begint.Maar voor 22u00 worden er wel enkele vuurpijlen afgeschoten om het volk vanaf de kermis naar de parking waar het vuurwerk plaats vind te lokken.Verder veel geluk met je zoektocht naar eventuele andere bevestigingen ivm dit gebeuren.

      Comment


      • #4
        Re: Vreemde vliegende voorwerpen?

        Van die dingen zijn regelmatig boven Roeselare te zien, een soort vliegtuigjes, die weinig geluid maken, zoek maar eens op.

        Wat of hoe weet ik niet, maar ik vermoed een hulpmiddel om bepaalde dingen in kaart te brengen.

        Maar kan ook dat zijn. http://datanews.knack.be/ict/nieuws/...0594686044.htm

        UAS
        "UAS" staat voor Unmanned Aerial System, ook wel gekend onder "RPAS" (Remote Piloted Aerial System) of het meer volkse "Drones"
        Het zijn onbemande vliegtuigen die meer en meer worden ingezet voor civiele observatietaken. In tegenstelling met satellieten die slechts enkele keren per dag over een bepaald gebied komen, kunnen de UAV's, afhankelijk van de nood, op elk gewenst moment ingezet worden.
        Een UAS is een geïntegreerde pakket van luchtvaarttoepassingen die alle aspecten van het productontwerp bestrijkt, dit zowel in de mechanische als elektronische vakdomeinen.
        VIVES zorgt mogelijk voor de ontwikkeling van opleidingscursussen, vliegtuigontwerp op maat en advies ivm wetgeving.
        Last edited by Guest42; 30 augustus 2014, 07:48.

        Comment

        Working...
        X