Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ijssculpturen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • ijssculpturen

    Aan de zuidkust van IJsland, nabij Jökulsárlón.

    (na zonsondergang, met een mooi lange sluitertijd)


  • #2
    Re: ijssculpturen

    mooie mistige zee, mooie kleuren!
    Qua compo, zou ik de foto nog sterker vinden als er maar 1 van de 3 sculpturen op stond, nu is het wat moeliujk kiezen en gaat mn oog te veel over en, weer. ik denk dat ik voor de rechtse zou kiezen wegens meest uitgesproken vorm...
    de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
    Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS

    Comment


    • #3
      Re: ijssculpturen

      Mooi
      Mij spreekt vooral de kleur aan(verloop)
      MVG. Hugo

      Comment


      • #4
        Re: ijssculpturen

        Oorspronkelijk geplaatst door stevwout Bekijk bericht
        mooie mistige zee, mooie kleuren!
        Qua compo, zou ik de foto nog sterker vinden als er maar 1 van de 3 sculpturen op stond, nu is het wat moeliujk kiezen en gaat mn oog te veel over en, weer. ik denk dat ik voor de rechtse zou kiezen wegens meest uitgesproken vorm...
        mee eens en ga ook voor het schaap.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: ijssculpturen

          Mooie foto met verzorgde achtergrond.
          Geniet van foto's maken

          Comment


          • #6
            Re: ijssculpturen

            Compo is prima , maar vind het monotone blauw minder.
            Lekker contrastrijk z/w, brengt meer leven in de brouwerij, denk ik.
            Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

            Vriendelijke groeten, Johan

            Comment


            • #7
              Re: ijssculpturen

              Niet echt geslaagd naar mijn gevoel
              Je kan aldaar prachtige opnames maken maar hier is er te veel te zien in de voorgrond
              Eentje uitkiezen om op de voorgrond te zetten was veel beter geweest
              En inderdaad dat ene stuk lijkt net op een liggend schaap

              grts
              Sieg
              Voor meer foto's ; www.sieg.be

              Comment


              • #8
                Re: ijssculpturen

                hmmmm, je kan daar idd prachtige opnames maken maar veel hangt af van de situatie ... ik heb daar al gestaan met hard zonlicht, met bijna geen licht en op momenten dat het water niet schuimde wat langere sluitertijden onmogelijk maakt. Het mag dan misschien niet de beste opname zijn van deze locatie maar hij is ook zeker niet gemaakt onder de beste omstandigheden. Ik denk dat het een eerlijk beeld is wat de situatie en locatie onder deze omstandigheden prima verwoord ...
                -------------------------------------
                Welcome to the playground :-)
                Mijn gepruts : http://www.natuurfoto.biz

                Comment


                • #9
                  Re: ijssculpturen

                  Oorspronkelijk geplaatst door mvbalkom Bekijk bericht
                  Het mag dan misschien niet de beste opname zijn maar hij is ook zeker niet gemaakt onder de beste omstandigheden. Ik denk dat het een eerlijk beeld is wat de situatie en locatie onder deze omstandigheden prima verwoord ...
                  Zo beoordeel ik deze opname - en presentatie - ook ! Ik ga voor alle drie, komt spontaan over en is levendig.
                  Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                  Comment

                  Working...
                  X