Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Denneboom vellen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Denneboom vellen

    Achteraan in onze tuin staan een 15-tal dennebomen, van een 15m a 20m hoog schat ik.
    Recent begint er eentje behoorlijk bruin/ros te worden.
    Dus ik vermoed dat deze dood aan het gaan is, tenzij dit een ziekte zou zijn die de boom uiteindelijk te boven komt?

    Iemand enig idee of ervaring met de prijs voor het vellen van zo'n boom?
    Boom is niet bereikbaar met hoogtewerker e.d., aangezien ons huis het middenste van 3 is....

    Soms lees je ook aanbiedingen zoals gratis vellen in ruil voor het hout, maar ik stel me de vraag of je dit kan vertrouwen (wat als het mis gaat?) en of dit ook opgaat voor naaldhout.

    Dus, ik hoor zeer graag jullie ervaringen.

    gr,
    Thomas
    https://www.facebook.com/devrieset/

  • #2
    Re: Denneboom vellen

    Bij mijn schoonouders is dat zeer goed gegaan, vellen voor het hout. Waren wel populieren. Vergeet wel niet de kapvergunning aan te vragen. Als die den ros wordt, is het waarschijnlijk het einde van de boom. Op het werk stonden er verschillende die ros werden(is een ziekte onder de naaldbomen) en die hebben ze allemaal moeten vellen want die gingen gewoon kapot.

    Comment


    • #3
      Re: Denneboom vellen

      Deze mannen laten komen.
      Mvg.
      Robert
      Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

      Comment


      • #4
        Re: Denneboom vellen

        kameraad van mij laten komen?
        Meld je aan bij Facebook om te delen en contact te maken met je vrienden, familie en mensen die je kent.

        die heeft nogal wat ervaring met het vellen van bomen

        Comment


        • #5
          Re: Denneboom vellen

          Als je op zo'n internet aanbieding ingaat, zie dan dat zowel jijzelf als de vellers verzekerd zijn. Bij mijn ouders is een boom verkeerd terechtgekomen, schade was natuurlijk niet verzekerd. Veller had geen verzekering (particulier), verzekering van de ouders zegt: had je maar een professioneel moeten vragen

          Comment


          • #6
            Re: Denneboom vellen

            Oorspronkelijk geplaatst door gert007 Bekijk bericht
            kameraad van mij laten komen?
            Meld je aan bij Facebook om te delen en contact te maken met je vrienden, familie en mensen die je kent.

            die heeft nogal wat ervaring met het vellen van bomen

            IK ga die mens zeker onthouden, bij ons moet er ook eentje uit. En ik ken een paar vriendjes van hem, blijkbaar

            IZ.
            For Greater Good - Ambient Music for the Masses

            Canon 600 D - EF-S 18–55mm IS STM - 50 mm 1.8 - EF-S 10-22 mm - EF 35mm f/2.0

            Comment

            Working...
            X